Η ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΠΟΥΡΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΧΑΠΙ

Αυτά [κάτω] έλεγε ο κύριος Μπουρλά το 2018.
Απορεί κανείς βέβαια γιατί κάποιος [CEO φαρμακευτικής να πούμε] θέλει να αισθάνεται σίγουρος ότι ο ασθενής …θα πάρει το χάπι που του έχει συνταγογραφήσει ο γιατρός του. Τον οποίο ο ασθενής έχει επισκεφτεί αναζητώντας λύση για ένα πρόβλημα, η οποία λύση δεν μπορεί παρά να είναι αυτή που δίνουν, συνήθως οι γιατροί [κατόπιν μιας πλειάδας εξετάσεων του τύπου “βρήκαμε παπά να θάψουμε 5-6” ] :
ένα χάπι. Τι είναι λοιπόν εκείνο που γεννά την ανάγκη του κυρίου Μπουρλά να αισθάνεται σίγουρος; γιατί κατ’ αρχήν να αμφιβάλλει;
Θα μπορούσε, αυτό που έχει κατά νου, να μην είναι μια “ειδυλιακή” σχέση γιατρού – ασθενή όπως αυτή που περιγράψαμε, αλλά μια σαν και αυτή που βιώνουν ένα χρόνο τώρα οι
…ανεμβολίαστοι;

3
(Visited 111 times, 1 visits today)

1 Comment

  1. dnk December 21, 2021 at 7:40 am

    Επειδή,ως CEOς,μάλλον γνωρίζει πως “κάλλιον του θεραπεύειν το προλαμβάνειν”, θέλει,ίσως,να έχει υπό 24ωρη “παρακολούθηση” τον λήπτη του “σκευάσματος” ώστε αν εκδηλωθούν τίποτε παρενέργειες να υπάρχει η δυνατότητα άμεσης παρέμβασης,τόσο για το καλό του ασθενούς όσο και γι’ αυτό της επιστήμης.Μάλλον έχει πάρει “μαθήματα” απο τα παθήματα των κυβερνητικών με τις φωτιές.Αν κάποιος ασθενής παρουσιάσει,πχ,”καούρα” και ανησυχήσει,οι “ειδικοί” της εταιρείας θα παρεμβαίνουν άμεσα-εν είδει πυροσβεστών-εξηγώντας του,επαρκώς,την προέλευση του “αισθήματος καύσου”😺…https://m.youtube.com/watch?v=GSKeo5AS5vM

    Reply

Leave a Reply