ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΒΙΑΣΜΟΣ

Έως ότου οι βιασμοί του κυρίου Φιλιππίδη πιστοποιηθούν νομικά ως τέτοιοι, ας ασχοληθούμε με ένα βιασμό που συμβαίνει σε κοινή θέα και κατ’ εξακολούθηση : το βιασμό της λογικής, πεδίο στο οποίο ο κορωνοϊός έχει ανοίξει διάπλατα τους ορίζοντες. Ακούω για πολλοστή φορά το εκπληκτικό argument περί συχνότητας σοβαρών παρενεργειών ή θανάτων από τα εμβόλια : το σκεπτικό αφορά στην σύγκριση του ποσοστού τους επί συνολικού αριθμού εμβολιασμένων, x τοις εκατό, ας πούμε, με το ποσοστό θανάτων από τον ίδιο τον κορωνοϊό, x+ τοις εκατό, “κατά τεκμήριον”. Άρα, όπερ έδει δείξε, καταλήγει με νόημα ο ειδικός [ή ο παλιάτσος του δελτίου ειδήσεων], ο κίνδυνος που διατρέχεις κάνοντας το εμβόλιο, είναι μικρότερος από εκείνο σε περίπτωση που θα προσβληθείς.
Παρατηρεί κανείς δυο παραλείψεις. Το που οφείλονται, σε βλακεία ή σκοπιμότητα, δεν έχει σημασία – η βλακεία είναι το πιο αποτελεσματικό εργαλείο προπαγάνδας, μια και προϋποθέτει την
πίστη του προπαγανδιστή στα προπαγανδιζόμενα : πρώτον ο “ειδικός” / anchorman αγνοεί ότι η πιθανότητα θανάτου από κορωνοϊό αποτελεί υποσύνολο ενός ευρύτερου συνόλου το οποίο αντιπροσωπεύει η πιθανότητα της ίδιας της προσβολής από κορωνοϊό. Θα πρέπει πρώτα να προσβληθεί κανείς για να τεθεί ζήτημα πιθανότητας θανάτου. Το δεύτερο, αλληλένδετο με το πρώτο, είναι ότι από τον ιό μπορεί κανείς να προστατευτεί, και δεν εννοώ [μόνο] με τα μέτρα προφύλαξης που ίσχυαν ως τώρα, τα οποία στην πλειονότητα τους, συμπεριλαμβανομένων των μασκών, ήρθαν για να μείνουν *.
Από το εμβόλιο είναι τελείως απροστάτευτος. Ιδίως όταν με τη φροντίδα της “παγκόσμιας υγειονομικής διακυβέρνησης” [Χειλάς] θα καταστεί
υποχρεωτικό ουσιαστικά για όλους, από 6 χρόνων.


* Οι θριαμβολογίες των [πληρωμένων;] μαλακίων στο Twitter για την ανακοίνωση Μπάιντεν περί δυνατότητας των εμβολιασμένων να κυκλοφορούν χωρίς μάσκα, κόπηκαν εν τη γενέσει, μετά την ανακοίνωση του CDC περί υποχρεωτικής μασκοφορίας στα παιδιά.



5
(Visited 138 times, 1 visits today)

9 Comments

  1. stcigar May 17, 2021 at 10:34 am

    Δυστυχώς το βλέπω το κωλοεμβόλιο να γίνεται υποχρεωτικό – πλαγίως αρχικά, ευθέως τελικά. Παρεμπιπτόντως η παρενέργεια “θάνατος” δεν ήταν ποτέ αποδεκτή (επίσημα τουλάχιστον) σε οποιοδήποτε ποσοστό, σε οποιοδήποτε φάρμακο και κατά οποιασδήποτε ασθένειας. Γιαυτό κρατούσαν χρόνια και χρόνια οι δοκιμές και η έγκριση φαρμακευτικών ουσιών, εκ των οποίων οι περισσότερες απορρίπτονταν για πολύ πιο ασήμαντους λόγους.

    Reply
    1. Oannes May 17, 2021 at 10:47 am

      …και να φαντστεί κανείς ότι οι περιπτώσεις που γίνονται αποδεκτές ως αποτέλεσμα εμβολιασμού είναι ελάχιστες επί συνολικού αριθμού, μια και συνήθως το ποίημα είναι “δεν υπάρχουν στοιχεία που να στηρίζουν τη σχέση του θανάτου με το εμβόλιο” – λες και υπάρχει πιο αξιόπιστο στοιχείο από τη χρονική σύμπτωση. Στο τέλος όλων αυτών, αν ποτέ υπάρξει, θα πρέπει να στηθούν νέες δίκες τύπου Νυρεμβέργης για συγκεκριμένα καθάρματα.

      Reply
  2. stcigar May 17, 2021 at 11:26 am

    Επίτρεψέ μου να διατηρώ τις αμφιβολίες μου για το τελευταίο. Η άλωση της δικαιοσύνης από πολιτικούς και δημοσιογραφικούς παράγοντες προχωράει με τέτοιους ιλιγγιώδεις ρυθμούς που δεν είναι πλέον σε θέση να κρίνει με διαύγεια ούτε απλές ποινικές υποθέσεις (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε) πόσο μάλλον μια συνωμοσία πλανητικού επιπέδου της οποίας αποτελεί αναπόσπαστο μέλος.

    Reply
    1. Oannes May 17, 2021 at 2:37 pm

      Agreed 100%, unfortunately.
      Εντωμεταξύ επειδή ήμουν έξω, η πανηλίθια μασκοφορία καά κρατεί, σαν να μην τρέχει τίποτα. Βάζω στοίχημα ότι κάποιοι εξακολουθούν να στέλνουν και sms για τις μετακινήσεις τους…

      Reply
  3. stcigar May 17, 2021 at 3:23 pm

    Τι να πω, εγώ πάντως έχω να στείλω sms από τα Χριστούγεννα, τη δε μάσκα τη φοράω στα πολύ κεντρικά εν είδει σαλιάρας ή όταν μπαίνω σε μαγαζιἀ και τα σχετικά. Κάτι γνωστοί μου με ανάγκασαν τις προάλλες να τη φορέσω στο σπίτι τους και τους ξέκοψα χωρίς να κρύψω τα αισθήματά μου. Εντωμεταξύ πετυχαίνω μια συζήτηση όπου επικροτούνταν ομόφωνα η απόφαση των Γάλλων για την απαγόρευση φερετζέ, μαντίλας και μπούργκας εις τους απολίτιστους μουσουλμάνους. Λίγο πιο γνώθι σαυτόν.. και πεθαίνεις.

    Reply
    1. Oannes May 17, 2021 at 5:21 pm

      Εγώ ως μαλάκας έστελνα sms μέχρι σχετικά πρόσφατα, λίγο πριν πρωτανακοινωθεί ότι θα τα κόψουν. Ήταν υποθέτω ένα είδος μαζοχιστικής πλάκας που έκανα στο εαυτό μου, αλλά και δεν είχα καμιά όρεξη να σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και να με γράψει κάνας καριόλης.
      Αλλά μάσκα τομπούλο από καιρό, υπογένειο και πολύ είναι. Μόνο σε εσωτερικούς χώρους, τουτέστιν, για μένα, κάνα σούπερ μάρκετ και τα τοιαύτα.
      .

      Reply
  4. stcigar May 17, 2021 at 4:42 pm

    Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να καλέσεις κάποιον στο σπίτι σου από τη στιγμή που του δείχνεις ότι τον αντιμετωπίζεις χειρότερα κι από λεπρό. Σε περίπτωση που μου το ξαναπροτείνουν πάντως (γιατί με χρειάζονται κατά καιρούς) θα τους πω εν ολίγοις ότι κατάλαβα το λάθος μου, σταμάτησα να είμαι αρνητής και δε πηγαίνω πλέον σε ξένα σπίτια γιατί θεωρώ τους πάντες μολυσμένους. Μια χαρά μπορούμε να τα πούμε άμα χρειαστεί κι από το τηλέφωνο.

    Reply
    1. Oannes May 17, 2021 at 5:24 pm

      Ούτε συζήτηση, ο άνθρωπος που θα με καλέσει σπίτι του συνοδεύοντας την πρόκληση με request για μάσκα έχει χάσει. Δεν νομίζω ότι υπάρχει έτσι κι αλλιώς περίπτωση κανείς από τους εναπομείναντες φίλους να το κάνει. Έχω στείλει για τσάι πολύ κόσμο, …πολύ προ κορωνοϊού.

      Reply
  5. stcigar May 17, 2021 at 6:37 pm

    Να σου πω εγώ από ένα σημείο και μετά ξεχνούσα να στείλω sms, αφενός γιατί μένω σε κεντρικό σημείο και δεν χρειάζεται να διανύσω αποστάσεις μεγαλύτερες των 100m για τις βασικές μου ανάγκες, αφετέρου γιατί σε περίπτωση που για διάφορους λόγους ξεπερνούσα τα συγκεκριμένα όρια, κανένα sms δεν θα με κάλυπτε ούτως ή άλλως. Όπως και νάχει πρόκειται για μέτρο ακατάληπτης πρακτικής χρησιμότητας. Με τη μάσκα το πήρα πιο προσωπικά. Δεν θέλω βέβαια να δημιουργήσω προβλήματα σε ανθρώπους που δεν φταίνε σε τίποτε, μαγαζάτορες κυρίως, από την άλλη όμως δε μου αρέσει και να μου κάνουν τον έξυπνο ή να με προσβάλλουν διάφοροι ουτιδανοί.

    Reply

Leave a Reply