![](https://i0.wp.com/oannes.gr/wp-content/uploads/2024/03/Screenshot-2024-03-22-at-12-00-59-Buzz-Daz-Jazz-on-X-Σας-είπα-ότι-όλα-θα-γίνουν-στον-σωστό-χρόνο-Α-ναι-σας-το-είπα.-Φαντάζομαι-η-συριζοϋπόγα-θα-ετοιμ.png?resize=535%2C837&ssl=1)
Αυτό που απομένει [παρακάμπτοντας τις θριαμβολογίες του “χρήστη”] είναι να διερευνήσουμε τα κριτήρια με τα οποία θα γίνεται η αξιολόγηση. Γιατί αν ο διενεργών είναι ο κύριος Πιερρακάκης, πρώτο απ’ αυτά δεν μπορεί παρά να είναι η προσαρμοστικότητα στις ανάγκες ενός συστήματος …τυφλά ακολουθητικού των ψηφιακών εξελίξεων. Με άλλα λόγια, η απεμπόληση της εγκυκλίου παιδείας [προτιμώ τον όρο “αγραμματοσύνη”], όρος εκ των ων ουκ άνευ για τη συμπόρευση του εκπαιδευτικού μ’ αυτές.
Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι – αντιγράφω από Liberal.gr :
“…τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι το 40 τοις εκατό των ενηλίκων στερούνται βασικών ψηφιακών δεξιοτήτων, υπογραμμίζοντας την επείγουσα ανάγκη για επαναξιολόγηση των εκπαιδευτικών και επαγγελματικών υποδειγμάτων”.
![](https://i0.wp.com/oannes.gr/wp-content/uploads/2024/03/1f4be9f1b6842b97b0cba2c4312d9b09.jpg?resize=710%2C390&ssl=1)
(Visited 49 times, 1 visits today)
Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.