Οφείλει κανείς να παραδεχτεί την πρόοδο των ερπετών στο μόνο “δημιουργικό” τομέα που έχουν αναδείξει : τη διαφήμιση. Στο ένα λεπτό διάρκειας ad βρίσκεται εγκιβωτισμένο όλο το ζοφερό μεγαλείο του upside down world : H παγκοσμιοποίηση – μαμά – τροφός ενός καλύτερου μέλλοντος “για όλους”. Το αυτοματοποιημένο διαμετακομιστικό εμπόριο και οι κάθετες 15-minute cities, κόντρα στον πάλαι ποτέ φυσικό τρόπο ζωής [η αγρότισσα] που χρησιμεύει σαν μεταφορά για την οπισθοδρόμηση.
Η τεχνολογία Blockchain θα διευκολύνει τη διαφάνεια = το ξεκαθάρισμα του ποιες εταιρίες εκπληρούν τα κριτήρια της ESG = περιβαλλοντική / κοινωνική ευαισθησία + εταιρική διακβέρνηση, κόνσεπτ στο οποίο θα επανέλθουμε εκτενώς, και το οποίο μπορεί να οριστεί από ένα σύνθημα : go woke or go broke. “Είναι η στιγμή” [οι συζητήσεις περιττεύουν] επιχειρηματίες, πολιτικοί και επιστήμονες να ενωθούν για την επανεκκίνηση της παγκοσμιοποίησης.
Όλα τα παραπάνω σε ένα λεπτό της ώρας, με υπόκρουση Santana της Νέας Εποχής, από το Bloomberg Βusiness.
4Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.