THEM OR US

Οφείλει κανείς να παραδεχτεί την πρόοδο των ερπετών στο μόνο “δημιουργικό” τομέα που έχουν αναδείξει : τη διαφήμιση. Στο ένα λεπτό διάρκειας ad βρίσκεται εγκιβωτισμένο όλο το ζοφερό μεγαλείο του upside down world : H παγκοσμιοποίηση – μαμά – τροφός ενός καλύτερου μέλλοντος “για όλους”. Το αυτοματοποιημένο διαμετακομιστικό εμπόριο και οι κάθετες 15-minute cities, κόντρα στον πάλαι ποτέ φυσικό τρόπο ζωής [η αγρότισσα] που χρησιμεύει σαν μεταφορά για την οπισθοδρόμηση.
Η τεχνολογία Blockchain θα διευκολύνει τη διαφάνεια = το ξεκαθάρισμα του ποιες εταιρίες εκπληρούν τα κριτήρια της
ESG = περιβαλλοντική / κοινωνική ευαισθησία + εταιρική διακβέρνηση, κόνσεπτ στο οποίο θα επανέλθουμε εκτενώς, και το οποίο μπορεί να οριστεί από ένα σύνθημα : go woke or go broke. “Είναι η στιγμή” [οι συζητήσεις περιττεύουν] επιχειρηματίες, πολιτικοί και επιστήμονες να ενωθούν για την επανεκκίνηση της παγκοσμιοποίησης.

Όλα τα παραπάνω σε ένα λεπτό της ώρας, με υπόκρουση Santana της Νέας Εποχής, από το Bloomberg Βusiness.

4
(Visited 50 times, 1 visits today)

Leave a Reply