Το ανανεωμένο & ραφιναρισμένο ηχητικά 4ο άλμπουμ των Santana δείχνει μια αλλαγή κατεύθυνσης προς περισσότερο prog-fusion φόρμες. Θα συναντούσε την καθιερωμένη “δυσπιστία” των κριτικών, οι οποίοι εκτός των άλλων μίλησαν για εμπορική αυτοκτονία της μπάντας.
Ακούμε δυο κομμάτια απ’ το Caravanserai. To δεύτερο, “All The Love Of The Universe” [04:01] αποτελεί συνεργασία του Santana με τον “μαθητή του” κιθαρίστα Neal Schon [μετέπειτα Journey] που είναι εδώ ο βασικός σολίστας.
Santana’s sonically renewed & refined 4th album shows a change of direction towards more prog-fusion forms. It would meet with the usual “distrust” of critics, who among other things spoke about the band’s commercial suicide.
We hear two pieces from Caravanserai. The second one, “All The Love Of The Universe” [04:01] is a collaboration between Santana and his “student” guitarist Neal Schon [later with Journey] who is the main soloist here.
Oh, oh, do
New thoughts
Will purify my mind
And clean my body
New lives
Will fall together like an endless story
All the love of the universe
Will be shared by all that’s living
And I don’t really care
About tomorrow
Today
Is all I really need to find the answers
I’ll find the constant flow
Of all the harmony
Everybody needs a helpin’ hand
Everybody needs a helpin’ hand
Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Μιας και ανεφερες τους JOURNEY , αυτη η φουρνια του AOR ( αν δεν κανω λαθος για την ορολογια ) ειχε περασει κι αυτη απο πριονοκορδελλα απ τους σοφους κριτικους. Γενικως θεωρουνται οτι πιο “uncool” εχει περασει ποτε στα χρονικα της ποπ/ροκ ιστοριας ..Δεν ηταν ακριβως του γουστου μου (ειμαι των 80s , τι να κανουμε ..) αλλα ακουγοντας διαφορα σκορπια εδω κι εκει εχω την αισθηση οτι τουλαχιστον πρεπει να ηταν καλοι μουσικοι ..Μιλαω για γκρουπ τυπου STYX , TOTO , ASIA κλπ ..
Φοβεροί μουσικοί οι περισσότεροι, ιδίως οι Asia και πάνω απ’ όλους οι Toto [totally uncool εμφανισιακά αλλά και τι έγινε…]. Αλλά και από συνθετικής απόψεως είχαν τις στιγμές τους. Οι Styx ήταν πολύ λιγότερο του γούστου μου.
Γενικώς οι “κριτικοί”, εν Ελλάδι * ασχολούνταν πάντα με την “πολιτική” περισσότερο παρά με τη μουσική : σκοπός δηλ. ήταν η προώθηση συγκεκριμένων ρευμάτων και για συγκεκριμένους λόγους. Έβλεπες ως εκ τούτου να δοξάζεται η τελευταία νιου γουέιβ πορδίτσα ή διάφορα fake “indie” και Brit pop τυπάκια, και να θάβεται ένα metal η ένα progressive γκρουπ, μόνο και μόνο γιατί ήταν metal ή progressive.
* Tους έχω φάει στη μάπα σαν αναγνώστης [διάβαζα ΗΧΟ από παιδάκι] σαν μουσικός [το τι ασυναρτησίες έχω διαβάσει κατά καιρούς για μένα δεν λέγεται. ΘΕΤΙΚΕΣ συνήθως, αλλά όχι γι’ αυτό λιγότερο ασυναρτησίες – οι εξαιρέσεις ήταν στα δάχτυλα του ενός χεριού] και σαν μέλος εν τέλει ο ίδιος αυτού του σιναφιού, οπότε και είχα ευκαιρία να εμβαθύνω στις “ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες” προσωπικότητες πολλών από αυτούς.
I just love the critics. (sarcastic)
I guess they can create more and better?
I truly enjoyed this music. Thank you!
I believe there’s a job for critics to do. But they just don’t know how to do it. Some great composers were also critics, Schumann and Debussy among them. But the vast majority of the so-called critics are plain ignorant idiots.
Interesting about Schumann and Debussy.
I agree about the idiots, thank you!