Στο κλίμα της ημέρας (;) ακούμε ένα κομμάτι από το We Like It Here, άλμπουμ που η συναρπαστική jazz fusion-μπάντα απ’ το Τέξας κυκλοφόρησε δέκα χρόνια πριν.
In the mood of the day (?) we hear a track from the album We Like It Here, that the fascinating jazz fusion band from Texas released ten years ago.

Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
I actually saw Snarky Puppy live a couple of years ago. They were so good.
It seems like you’ve had some fulfilling live experiences! 😊 You’ve seen Genesis live also if I recall well?
I have! 😊
😡😊
Pretty great!