Από A news :
Βερολίνο: Η ΕΕ πρέπει να θέσει υπό άμεση παρακολούθηση το Twitter έπειτα από την αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά της περιόδου Ιλον Μασκ
Το Βερολίνο θεωρεί ότι η Twitter θα πρέπει να τεθεί υπό την άμεση παρακολούθηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, όπως και άλλες τεχνολογικές εταιρείες, καθώς η αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά της υπό τον νέο ιδιοκτήτη της Ιλον Μασκ συνιστά απειλή για την ελευθερία του λόγου.
Ο Σβεν Γκίγκολντ, ο υφυπουργός αρμόδιος για την πολιτική ανταγωνισμού στο γερμανικό υπουργείο Οικονομίας, αναφέρθηκε ειδικότερα στην πρόσφατη αναστολή λογαριασμών δημοσιογράφων και στην επιβολή περιορισμών στην πρόσβαση σε ορισμένα links.
Σε επιστολή του προς δύο ευρωπαίους επιτρόπους, ο Γκίγκολντ καλεί την Ευρωπαϊκή Ένωση να ξεκινήσει έρευνα λέγοντας ότι η Κομισιόν οφείλει να ενεργήσει ώστε να αποτρέψει μία συμπεριφορά του Twitter που θα παραβιάζει τον ανταγωνισμό.
Ούτε η Twitter ούτε η Ευρωπαϊκή Ένωση ανταποκρίθηκαν σε αιτήματα για σχολιασμό.
«Γενικοί όροι και κανόνες που αλλάζουν κάθε ώρα, αλλοπρόσαλλες δικαιολογίες για εκτεταμένους περιορισμούς σε links και το μπλοκάρισμα δημοσιογράφων απειλούν τον ελεύθερο ανταγωνισμό και συνιστούν κίνδυνο για τη ελευθερία της έκφρασης, της πληροφόρησης και του Τύπου», γράφει στην επιστολή του ο γερμανός κυβερνητικός αξιωματούχος, επιστολή που έχει αναρτήσει στο Twitter.
Ο Ιλον Μασκ δήλωσε την Τρίτη ότι θα αποχωρήσει από την διεύθυνση της Twitter (όταν θα βρει αντικαταστάτη).
Η εξαγορά της Twitter τον Οκτώβριο από τον επιχειρηματία έναντι 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων συνοδεύτηκε από χάος και διαμάχες. Οι αλλαγές του Δεκεμβρίου στην πολιτική απορρήτου και η αναστολή – στην συνέχεια η αποκατάσταση – λογαριασμών δημοσιογράφων προκάλεσε την καταδίκη των μέτρων από δημοσιογραφικούς οργανισμούς, οργανώσεις και αξιωματούχους σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Η κυβέρνηση του καγκελαρίου Ολαφ Σολτς έχει δηλώσει ότι παρακολουθεί τις εξελίξεις στην εταιρεία Twitter με όλο και μεγαλύτερη ανησυχία.
Οι γερμανικές ρυθμιστικές αρχές παρακινούν τους κυβερνητικούς θεσμούς να σταματήσουν να αναρτούν ανακοινώσεις αποκλειστικά σε ιδιωτικές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και προτείνουν εναλλακτικές λύσεις, όπως το αποκεντρωμένο δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης Mastodon.
Σύμφωνα με τους νέους ευρωπαϊκούς κανόνες για την ψηφιακή αγορά, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα αναλάβει να παρακολουθεί μεγάλες πλατφόρμες όπως το Facebook και το Google, δηλώνει ο Σβεν Γκίγκολντ.
«Ωστόσο, το Twitter δεν έχει ακόμη χαρακτηρισθεί ψηφιακή πλατφόρμα κυρίαρχης θέσης, και διότι οι πωλήσεις της εταιρείας είναι ακόμη πολύ χαμηλές», λέει. «Παρά ταύτα, το Twitter ασκεί μεγάλη επιρροή στην διαμόρφωση της κοινής γνώμης παγκοσμίως και στην Ευρώπη».
Εδώ δεν έχει νόημα να αντιτείνει κανείς επιχειρήματα και γεγονότα. Να ρωτήσει φερ’ ειπείν, με βάση ποια Αρειανή, Δίινη ή Αφροδιατιανή λογική “η κυβέρνηση του καγκελαρίου Όλαφ Σολτς” δεν ανησυχούσε όταν οι μισοί λογαριασμοί διάσημων συντηρητικών βρίσκονταν υπό μόνιμη αναστολή, αλλά ανησυχεί …τώρα, που ο καθένας μπορεί να λέει το μακρύ και το κοντό του στη λαϊκή αγορά του Twitter.
Οι άνθρωποι αυτοί, αν υποθέσουμε ότι βιολογικά είναι τέτοιοι, δεν διαφέρουν από αλγόριθμους. Όχι απλώς δεν θα απαντήσουν, αλλά δεν θα ακούσουν καν. Ρόλος τους είναι η διαχείριση κάποιων συγκεκριμένων key words – χαρακτηρισμών υποβαθμιστικών του αντιπάλου, εκτοξευόμενων εν είδει λάσπης εναντίον του, σε random mode, χωρίς ανάγκη επαφής με οποιαδήποτε πραγματικότητα.
Το βαρυσήμαντο του ύφους με το οποίο γράφονται οι παραπάνω ασυναρτησίες, δημιουργεί το επιδιωκόμενο κοντράστ με την εικονογράφηση του “άρθρου” : είναι η περίφημη φωτογραφία του Elon Musk στα γραφεία “της Twitter” με το νεροχύτη. Μήπως και από αυτό δεν φαίνεται ότι ο άνθρωπος …είναι αλλοπρόσαλλος;
Θα δυσκολευόταν βέβαια κάποιοι να εξηγήσουν πώς κάποιος αλλοπρόσαλλος κατέκτησε τον τίτλο με τον οποίο οι ίδιοι τον λιβάνιζαν [“ο πλουσιότερος άθρωπος του κόσμου”]. Αλλά …δεν πρόκειται έτσι κι αλλιώς να τους ρωτήσουμε.
Αν κάτι γίνεται αντιληπτό είναι ότι ο Elon Musk “ήρθε για να” ανανεώσει το τοπίο του μίσους, αναπληρώνοντας το κενό που οι liberals αισθάνονται λόγω απουσίας του Trump απ’ την κεντρική σκηνή. Ελπίζω, για το καλό του, να το έχει αντιληφθεί και ο ίδιος, και να αποσυρθεί εγκαίρως. Κι ίσως εν τέλει σε αυτό να αποσκοπούσε η προκήρυξη του φοβερού δημοψηφίσματος, με το [αναμενόμενο απ’ τον ίδιο] αρνητικό αποτέλεσμα.
Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Εβραίοι, μαύροι, αριστεροί, ομοφυλόφιλοι, ανάπηροι, γύφτοι.. θα έπρεπε κανονικά να είναι οι μεγαλύτεροι οπαδοί του Χίτλερ: χωρίς αυτόν κανένας δεν θα τους έδινε σήμερα σημασία.
Ως προς [πολλούς από] τους μαύρους τουλάχιστον, αυτό ισχύει χωρίς πλάκα, όπως έχω …καταδείξει 😊
https://oannes.gr/kanye-west-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-literally-hitler/
..by the way βάλε αν προλάβεις και το σχετικό κομματάκι του ye:
https://www.youtube.com/watch?v=qAsHVwl-MU4
…μα αυτός είναι οπαδός του Χίτλερ! 😜
[SURE]
Ο K. West πάντως είναι από τους ελάχιστους μαύρους που ακούνε και λευκή μουσική:
https://liveforlivemusic.com/features/wild-theory-suggests-david-bowie-prophesied-kanye-west-starman/
Δεν είμαι σίγουρος γι’αυτό. Εκτός αν εννοείς τους ράπερ : το επίπεδο της σχέσης των περισσότερων με τη μουσική φαίνεται από το επίπεδο της “μουσικότητας” αυτού που κάνουν. Δεν το λέω ως τουρίστας με το ιδίωμα, το οποίο παρακολουθούσα μέχρι μια εποχή τουλάχιστον. Στον δεύτερο δίσκο των Blue Light που δεν κυκλοφόρησε ποτέ [1991] υπήρχε κομμάτι με …στοιχεία ραπ [έχω την ηχογράφηση όπως και άλλες από το ίδιο project].
Ήμουν στη συναυλία των Public Enemy στο Κατράκειο το 1992 και είχα μείνει ενεός από “το πλήθος και το πάθος” των fans.
Τα λέω αυτά γιατί η άποψή μου από μια εποχή και μετά είναι “αφοριστική” για το ραπ συνολικά, ως είδος, πράγμα που ακούγεται αυθαίρετο εκ μέρους μου.
Η “σχέση” πάντως του KW με τον Bowie όπως “προκύπτει” απ’ το ενδιαφέρον κατά τ’ άλλα άρθρο είναι τραβηγμένη απ’ τα μαλλιά.
Τραβηγμένη δε θα πει τίποτα, πάντοτε όμως έβρισκα τη συγκεκριμένη θεωρία διασκεδαστική. Κατά τάλλα δεν αναφέρομαι στους γίγαντες της τζαζ για παράδειγμα που είχαν επηρεαστεί ακόμα και από την κλασική, αλλά στη συντριπτική πλειοψηφία των μαύρων (αμερικανών) ακροατών που άκουγαν και ακούνε αποκλειστικά σχεδόν τη “δική τους” μουσική.
Ε βέβαια. Όλα αυτά ξεκίνησαν απο εταιρίες που ειδικεύνταν στη “race music” προ αιώνος or something.
Η ίδια η jazz, έλκουσα την καταγωγή από το λιμάνι – melting pot της Νέας Ορλεάνης, εμπεριέχει από καταβολής της στοιχεία κλασικής. Η οποία [κλασική] είναι παρούσα στην μουσική εκπαίδευση του κατά τ’ άλλα, εκκινήσαντος την καριέρα του “παίζοντας σε μπουρδέλο της Ν. Ορλεάνης” [αυτά μας φτιάχνουν, σ’ αυτά εστιάζουμε] “εφευρέτη της jazz” Jelly Roll Morton.