“Απίστευτο κι όμως αληθινό”, αλλά και ενδεικτικό του fake, lifestyle χαρακτήρα των “αντιρατσιστικών κινητοποιήσεων”:
Στο πλαίσιο αυτών, η εταιρία Band-Aid δημιουργεί επιδέσμους σε μια ποικιλία χρωμάτων, για να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε καταναλωτή-ακτιβιστή.
Πέρα από τα εύλογα αισθήματα [ας μην τα περιγράψουμε] που προκαλεί η ανακοίνωση σε ένα φυσιολογικό άνθρωπο, είναι δύσκολο να διαφύγουν της προσοχής μας δυο πράγματα, συνδυαζόμενα σε ένα:
1. Η εταιρία έχει λόγους [aka “εσωτερική πληροφόρηση”] να πιστεύει ότι οι “αντιρατσιστικές εκδηλώσεις” θα διαρκέσουν καιρό. Και
2. Εμμέσως πλην σαφώς, παροτρύνει τον κόσμο σε συμμετοχή σ’ αυτές, δημουργώντας προϋποθέσεις …θεμιτού εξ αυτών συμφέροντος.
Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.