



Τώρα τι να σχολιάσει κανείς;
Απ’ τη στιγμή που ένα ατάλαντο, διαταραγμένο blob ποζάρει σαν συνθέτης, πείθει τον κόσμο και πληρώνεται γι’ αυτό, τα υπόλοιπα είναι επακόλουθα.
Η επιτυχία του Σταμάτη Κραυνάκη είναι η εικόνα της αποτυχίας αυτής της χώρας, ήδη απ’ τα middle ’80s. Από την εποχή του “Κυκλοφορώ Κι Οπλοφορώ” που ήταν μια γλιτσώδης παρωδία της “Φραγκοσυριανής” του Μάρκου Βαμβακάρη.

Φωτό, “προς επίρρωση”: σχόλιο χρήστη του YouTube, κάτω απ’ το βίντεο του “Κυκλοφορώ κι Οπλοφορώ”. Ξερνάμε ελεύθερα.
3(Visited 53 times, 1 visits today)
Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.