Σε ένα ακόμα επεισόδιο του σίριαλ “ιστορίες ‘δημοσιογραφικής’ χυδαιότητας”, διαβάζουμε :
Μια ερωτική σκηνή ανάμεσα στη Jenna Ortega και τον Martin Freeman στη νέα ταινία Miller’s Girl χαρακτηρίστηκε αηδιαστική και άβολη για το κοινό που στάθηκε στην ηλικιακή διαφορά των 31 ετών.
Η 21χρονη Jenna Ortega υποδύεται τη 18χρονη μαθήτρια Cairo Sweet, ενώ ο 52χρονος Martin Freeman έχει αναλάβει τον ρόλο του καθηγητή της Jonathan Miller.
Οι δυο τους μπλέκονται σε μια πολύ περίπλοκη και ακατάλληλη σχέση, με την Cairo Sweet να επιλέγει να γράψει μια σεξουαλική ιστορία αφού της δόθηκε μια εργασία δημιουργικής γραφής από τον Jonathan.
Οι σκηνές αργότερα παίζονται στην οθόνη από τους δύο πρωταγωνιστές, προκαλώντας αναστάτωση στους θεατές για το «άβολο» ηλικιακό χάσμα ανάμεσά τους.
«Νομίζω ότι τελείωσα με τις ταινίες με το χάσμα ηλικίας. Είναι όλες αηδιαστικές και τις έχω βαρεθεί. Καμία Jenna Ortega και κανένας Martin Freeman δεν θα μπορούσε να σώσει αυτή την ταινία για εμένα», σημείωσε χρήστης στο Twitter.
«Νιώθω άβολα» επέλεξε να σχολιάσει άλλος χρήστης, με κάποιον να σημειώνει πως αυτό το κλιπ της Jenna Ortega με τον Martin Freeman είναι ίσως ό,τι χειρότερο έχει δει ποτέ. [in.gr]
Στην πλειονότητα των περιπτώσεων, οι σχέσεις ανάμεσα σε άτομα με μεγάλη διαφορά ηλικίας είναι καταδικασμένες να αποτύχουν, για σειρά ψυχολογικο-κοινωνιολογικών λόγων που δεν είναι της παρούσης.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχει εδώ κάτι που πρέπει να …σοκάρει,* ή να προκαλεί ακραίες αντιδράσεις. Ας μην αναφερθούμε στο τι ίσχυε για τη Δύση στο πρόσφατο ακόμα παρελθόν, ή στο τί ισχύει ακόμα για τις “αναπτυσσόμενες” χώρες, τις παραδόσεις των οποίων εννοούμε να σεβόμαστε όταν οι κάτοικοί τους τις εγκαταλείπουν για να …ενσωματωθούν στην κοινωνία μας.
Ας θυμηθούμε απλώς ότι η φιλολογία περί σοκ και δέους με τη διαφορά ηλικίας προωθείται από το ίδιο είδος ανθρώπων [“δημοσιογράφους”, “διανοούμενους”, “social media influencers”] που προωθούν κανονικότητες όπως η ομοφυλοφιλία, ο “γάμος” και η υιοθεσία παιδιών από gay ζευγάρια, η συμμετοχή ανδρών transgenders σε γυναικεία αγωνίσματα, και το δικαίωμα ενός 15χρονου να πραγματοποιεί εγχείριση “αλλαγής φύλου” χωρίς τη συγκατάθεση των γονιών του.
Σε επίρρωση των παραπάνω, η ταινία περιλαμβάνει επίσης λεσβιακή σκηνή με πρωταγωνίστρια την ίδια “18χρονη”, για την οποία δεν άνοιξε ρουθούνι.
Όσο για τους σκοπούς που διαγράφονται πίσω από φαινόμενα όπως αυτά, τα έχουμε ξαναπεί : η μέσω των social media σεξουαλικοποίηση των κοριτσιών από ιδιαίτερα μικρή ηλικία και ο ταυτόχρονος, beyond puritan spirit, καυτηριασμός των ενηλίκων που “ενδιαφέρονται” [ακόμα και όταν πρόκειται για μια 15χρονη και ένα 25χρονο, ας πούμε] φτάνουν από διαφορετικούς δρόμους στο ίδιο τελικό αποτέλεσμα : την εξαφάνιση κάθε πιθανότητας μια γυναίκα να ενδιαφερθεί για οικογένεια / τεκνοποιΐα, πριν τακτοποιήσει τα της επαγγελματικής σταδιοδρομίας της.
* Ως προς το κατά πόσο το κοινό όντως σοκάρεται, είναι από τα τελευταία για τα οποία μπορούμε να είμαστε σίγουροι. Eκτός αν “το κοινό” είναι οι γελοίες προσωπικότητες που παπαρολογούν στο Twitter.
Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Φαντάζομαι θα διάβασες την είδηση ότι 15 χρονη , η οποία σήμερα είναι 18, έκανε καταγγελία στον τότε 18 χρόνο (σήμερα 220)φίλο της για ανάρτηση βίντεο πορνό και το παλληκάρι ενώ έμεινε 1.5 χρόνο φυλακή τελικά αποδείχθηκε ότι το βίντεο είναι ψεύτικο…. δευτεροβάθμια.
Αυτό που διαφαίνεται στον ορίζοντα είναι ότι ενώ μιλάνε και ακούμε συνεχώς περί τοξικής αρρενωπότητας η οποία ισχύει για ένα πραγματικά μηδαμινό ποσοστό του ανδρικού πλυθησμού, τελικά βλέπουμε ότι περισσότερο τοξικές είναι οι γυναίκες….για τις οποίες φυσικά δεν ακούγεται κιχ!
Εδώ έχουμε φτάσει σε σημείο πλέον να θεωρούν οι γυναίκες ότι διαφορά έστω και 3 ετών είναι χαοτική για την σχέση!!
Μιλάμε για ακραία γελοία κατάσταση. Για την οποία δεν βλέπω να γίνεται πολύς λόγος, αν γίνεται καθόλου δηλ., για το φόβο των Ιουδαίων [βλ. των πούστηδων]. Ο ίδιος κόσμος που θεωρεί φυσιολογικά και “δεν τρέχει τίποτα” τα καραγκιοζιλίκια του gay pride διαρρηγνύει τα ιμάτιά του με περιπτώσεις όπως η ελάχιστων χρόνων διαφορά άνδρα και γυναίκας.
Πέρα απ’ την υστερικού επιπέδου σεξουαλικοποίηση των κοριτσιών υπό τους ήχους του ‘Poison Ivy’ [“you can look but you better not touch”], είναι και το άλλο : η οποιαδήποτε διαφορά ηλικίας [πρακτική ενστικτωδώς ακολουθούμενη επί χιλιετηρίδες] “σηματοδοτεί” την …πατριαρχική / εξουσιαστική διάσταση της ερωτικής σχέσης.
H στάση των δυτικών κοινωνιών απέναντι στο σεξ αποτελεί κατά τη γνώμη μου την πηγή κάθε αντιφατικής παράνοιας που τις πλακώνει τις τελευταίες δεκαετίες. Για τον παραδοσιακό χριστιανισμό το σεξ ήταν απλώς αναγκαίο κακό. Για μας άλλοτε είναι καλό, άλλοτε είναι κακό. Μια λέξη, ένα βλέμμα, ένα χαρτί, λίγες ώρες διαφορά στην ημερομηνία γέννησης, το μεταβάλλουν άρδην από καλό σε κακό και αντιστρόφως. Η στάση των μουσουλμάνων απέναντι στο σεξ είναι πολύ πιο συνεπής από τη δική μας και από κει πηγάζει σε μεγάλο βαθμό η ζωτικότητα και η ορμή των κοινωνιών τους.
Συμφωνώ. Τη μεγαλύτερη πλάκα έχουν ως εκ τούτου οι “πούστιδοι” – υπερασπιστές των Μουσουλμάνων.
Ως προς τη διαφορά ηλικίας πάντως, αυτό που παρατηρείται είναι μια αλλαγή παραδείγματος στον τρόπο αντιμετώπισης / επικοινωνιακού πλασαρίσματος του “μεσήλικα και άνω” : αν κάποτε, στο όνομα της επιτάχυνσης της παραγωγής “όφειλε” να είναι κοτσονάτος και σπορτίβος στα εξηνταφεύγα του, τώρα στα πενηντακάτι θεωρείται τελειωμένος. Εν ονόματι, υποθέτω [πέραν της καλλιέργειας ηττοπάθειας & γενεαλογικού χάσματος] κάποιου είδους …”αποανάπτυξης”, WEF style [“put well being ahead of profit”].
Βασικά μετά το 2010 οι “γέροι” (whatever that means) θεωρούνται συνταξιοδοτικό και μετά το 2020 υγειονομικό βάρος για τις δυτικές χώρες, ενώ οι πουστοοικογένειες (όπως και οι μετανάστες) αντίβαρο στην κατακόρυφη πτώση γάμων και γεννήσεων που ακολούθησε τις προαναφερθείσες κρίσεις. Εννοείται ότι τα (κατά προτίμηση ανέξοδα και άτυπα) “μέτρα” που λαμβάνουν τα κουφιοκέφαλα ερπετά για την αντιμετώπιση παρόμοιων προβλημάτων, μας οδηγούν ακόμα ταχύτερα στο γκρεμό.