TUCKER CARLSON : ΑΠΟΛΥΣΗ ΑΠ’ ΤΟ FOX!

Αναπαράγω / μεταφράζω από New York Times :
Το Fox News δήλωσε μόλις ότι διακόπτει τη σχέση του με τον Tucker Carlson, τον πιο δημοφιλή παρουσιαστή του prime time. Ο παρουσιαστής είχε αποτελέσει αιτία επανειλημμένων προβλημάτων για το δίκτυο, λόγω αναφορών του σε θέματα από το φυλετικό μέχρι τα δικαιώματα της LGBTQ κοινότητας.
Το δίκτυο έκανε την ανακοίνωση λιγότερο από μία εβδομάδα αφότου συμφώνησε να πληρώσει 787,5 εκατομμύρια δολάρια σε μια αγωγή δυσφήμισης εναντίον της για παραπληροφόρηση, με βασικό στόχο την εκπομή του Tucker Carlson.
Κάνοντας την ανακοίνωσή της, η Fox έκανε μια λακωνική δήλωση ευγνωμοσύνης. «Το Fox News Media και ο Tucker Carlson συμφώνησαν να χωρίσουν τους δρόμους τους. Τον ευχαριστούμε για τις υπηρεσίες του στο δίκτυο ως οικοδεσπότη και για τη συνολική συνεισφορά του.
Ο Carlson αντιμετωπίζει επίσης αγωγή από μια πρώην παραγωγό του Fox News, την Aby Grossberg, η οποία τον χαρακτηρίζει εξέχοντα εκπρόσωπο μιας μισογυνιστικής κουλτούρας στο δημοσιογραφικό χώρο. Η AG αναφέρει στην αγωγή της, η οποία κατατέθηκε τον Μάρτιο, ότι την πρώτη ημέρα που εργάστηκε για τον Carlson ανακάλυψε ότι ο χώρος εργασίας του ήταν διακοσμημένος με μεγάλες φωτογραφίες της προέδρου της Βουλής των Αντιπροσώπων Νάνσι Πελόζι με μαγιό.
Η δημοσιογράφος είχε απολυθεί αμέσως μετά την κατάθεση της αγωγής.
Ο Tucker Carlson είναι 53 ετών.


Προσωπικά θυμάμαι, αρχές Μαρτίου, την “έκκληση” του
Chuck Schumer, του ελεεινότερου απ’ τα “Δημοκρατικά” ερπετά της αμερικανικής Γερουσίας, στον ιδιοκτήτη του Fox Rupert Merdoch, να εμποδίσει τη συνέχιση της παρουσίασης από τον TC μιας σειράς ντοκουμέντων από την “εξέγερση” της 6ης Ιανουαρίου, τα οποία εμφανίζουν μια εικόνα διαφορετική από της επίσημης αφήγησης : το υλικό [από τις κάμερες του Καπιτωλίου, αναξιοποίητο μέχρι τότε] είχε τεθεί στη διάθεση του TC με πρωτοβουλία του spokesman των Δημοκρατικών στο Κονγκρέσσο Kevin McCarthy. Στην ενορχηστρωμένη “κατακραυγή” που επακολούθησε εναντίον του δημοσιογράφου, είχαν συμμετάσχει ακόμα και προσωπικότητες του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος.
Θυμάμαι επίσης ότι ότι, λίγο-πολύ, είχε υπάρξει ένα είδος συμμόρφωσης στην προτροπή του ερπετού : η ολοκλήρωση των αποκαλύψεων από τον TC δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ.
Είχα υποθέσει εξ αυτού ότι υπήρξε κάποιος συμβιβασμός. Όπως αποδεικνύεται, είχα κάνει λάθος.
Αυτή είναι μια
θλιβερή μέρα για τη δημοσιογραφία.
Ενδεικτική του κλίματος η ανακοίνωση, κάτω, του CNN.

7
(Visited 164 times, 1 visits today)

20 Comments

  1. stcigar April 24, 2023 at 9:41 pm

    Το περίεργο είναι ότι τον κράτησαν τόσο καιρό. Μιλάμε πάντα για mainstream κανάλι και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι Ρεπουμπλικάνοι και Δημοκρατικοί έχουν κάνει μια σιωπηρή (μπορεί και ρητή, δεν ξέρω) συμφωνία για τα βασικά, την οποία ο TC προφανώς δεν σεβάστηκε, όπως δεν τη σεβάστηκε και ο Τραμπ όταν μίλησε για νοθεία. Εν ολίγοις μαφία.

    Reply
    1. Oannes April 24, 2023 at 10:34 pm

      Κανονικά όμως! “Literally” που λένε.

      Reply
  2. stcigar April 25, 2023 at 10:16 am

    Εντωμεταξύ περί το Πάσχα έχω υπεισέλθει σε μια περίεργη ψυχολογική κατάσταση για λόγους που δυσκολεύομαι να κατανοήσω. Βασικά υπάρχουν εκατομμύρια λόγοι και το πραγματικά περίεργο είναι που δεν βρίσκομαι σε αυτή την κατάσταση συνεχώς. Anyway μπορεί να εξαφανιστώ για κάποιο διάστημα, γιατί δε τα πολυκαταφέρνω τελευταία με τις δημόσιες εμφανίσεις οποιασδήποτε μορφής. Μπορεί και όχι, θα δούμε.

    Reply
    1. Oannes April 25, 2023 at 10:50 am

      Αν αυτό βοηθάει σε κάτι, κι εγώ είμαι σε μια παρόμοια κατάσταση. Τσεκάροντας δε συγγενείς γνωστούς και φίλους βλέπω σε όλους μια περίεργα ομοιόμορφη, δυσάρεστη κλιμάκωση τις τελευταίες μέρες ως προς το αδύνατο καθενός σημείο. Δεν ξέρω φυσικά που να το αποδώσω εκτός από μια απλή σύμπτωση. Αλλά, και η ατμόσφαιρα ακόμα, σταθερά, είναι προαγωγική μιας έντασης για το [δικό μου αδύνατο σημείο, που είναι το] νευρικό μου συστημα.

      Reply
      1. stcigar April 25, 2023 at 11:06 am

        Δύσκολο να πει κανείς αν πρόκειται για κάτι γενικότερο, αν και η παρατήρησή σου για το αδύνατο σημείο του καθενός φαίνεται ιδιαίτερα εύστοχη, πόσο μάλλον που στη περίπτωσή μου τα σχετικά σημεία είναι πολλά. Και φαντάσου λέει να σχετίζεται μέσω HAARP και δε συμμαζεύεται με τις επερχόμενες εκλογές!
        https://www.youtube.com/watch?v=ja58regf7XQ

        Reply
        1. Oannes April 25, 2023 at 11:48 am

          Ως προς το αδύνατο σημείο του καθενός, στο οποίο εστιάζουν κάποιες αρνητικές επιρροές [όπως ακόμα και η ίδια η …κούραση καμιά φορά άμα λάχει] μίλαγα τις προάλλες με φίλο, τριπλο – ή τετραπλο – εμβολιασμένο δεν συγκράτησα, και με ιστορικό 2 καρκινοπαθειών, αποθεραπευμένων, ο οποίος μου αποκάλυψε ότι μια “μηρμυγκιά” που του είχε πρωτοεμφανιστεί προ 15 ετών πίσω απ’ τ’ αυτί, και εξαφανιστεί προ 10 …επανεμφανίσθηκε πρόσφατα, για να προκύψει τελικά ότι ειχε αναπτυχθεί εκεί ένα είδος καρκινώματος, όχι επικίνδυνου για μετάσταση ευτυχώς, το οποίο καυτηριάσθηκε. Ακόμα και ο ίδιος [αμέριμνος γενικώς, συγκαταβατικά αντιμετωπίζων τις συνωμοσιολογικές μου θεωρίες] βρισκόταν σε αναρώτηση “ρε μήπως τελικά κάτι δεν πάει καλά με το εμβόλιο”. Ξέρω απ’ την άλλη ένα σωρό ανθρώπους που έχουν κάνει κι αυτοί τις τρεις – τεσσερείς τους δόσεις και δεν έχουν πάθει τίποτα. Και ανθρώπους μεγάλης ηλικίας [78 +] και με βεβαρυμένη υγεία. Και είναι φυσικά πολύ περισσότεροι από εκείνους που έχουν πάθει. Οπότε πιάσ’τ το αυγό και κούρευε. Η τερατώδης λουμπινιά αυτής εδώ της υποθέσως αφορά στο ότι, όσο λίγοι κι αν είναι οι παθόντες, σε άλλες εποχές, “σκευάσματα” αποσύρονταν εν μια νυκτί για πάρα πολύ λιγότερους.
          Ως προς το HAARP επαναλαμβάνω ισχύουν πράγματα και θάματα. Ο ιδιος ο Tesla, σε τεχνολογίες του οποίου έχει βασιστεί, ισχυριζόταν απο τις αρχές του προηγούμενου αι. ότι μπορεί να προκαλέσει κατά παραγγελίαν σεισμούς [και καιρικά φαινόμενα needless to say]. Δεν κάθομαι να γράψω το αφιέρωμα που θα μπορούσα, όπως και για το climate change, το WEF, τα UFO κτλ. για λόγους οικονομίας δυνάμεων και γιατί δεν θεωρώ ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να δώσω “συνωμοσιολογική” χροιά στο blog – άσχετα αν θα ήταν πιο “πιασάρικο” και πιο ξεκούραστο : αντί να αναλώνεσαι σε “άρθρα γνώμης” και “αναλύσεις” …βάζεις το βιβλίο από δίπλα [I’ve got shitloads of them, trust me!] και αρχίζεις να αντιγράφεις.

          Reply
          1. stcigar April 25, 2023 at 12:15 pm

            Δυστυχώς υποπτεύομαι ότι από το λόγο που αναφέρεις (υποτροπή προσφάτως ιαθέντος καρκίνου) έχασα κατά τη διάρκεια της “πανδημίας” μια εξαιρετική μου φίλη, ένα σπάνιο άνθρωπο από τον οποίο είδα μόνο καλό. Πανέξυπνη και συνωμοσιολόγος ως εκεί που δεν παίρνει, αλλά οι γιατροί την έπεισαν ότι έπρεπε να εμβολιαστεί από τους πρώτους. Δεν νομίζω να πρόλαβε καν την τρίτη δόση. Ας μην αναφερθώ στο καημένο το βαφτιστήρι μου που δεν έχει σηκώσει κεφάλι από τις ιώσεις, η κάθε μία βαρύτερη από την προηγούμενη. Τί άλλο να πω εκτός από.. fuck you assholes!

            Reply
            1. Oannes April 25, 2023 at 12:35 pm

              Η “μυρμηγκιά” ήταν ανεξάρτητη [όχι ανησυχητική] περίπτωση απ’ τις δύο προαναφερθείσες. Στην επανεμφάνισή της απέκτησε ανησυχητική διάσταση.

              Reply
              1. stcigar April 25, 2023 at 12:53 pm

                Έχω ακούσει πάντως και περιπτώσεις γιατρών που απαγόρευσαν κατηγορηματικά σε ιαθέντες καρκινοπαθείς να κάνουν το κωλοεμβόλιο, με τη λογική ότι άλογο που κερδίζει δεν ταλλάζεις, τουτέστιν ότι δεν βάζουμε χέρι σε ανοσοποιητικό που κατάφερε ξεφύγει με χίλιους κόπους από του χάρου τα δόντια. Γιατί ο καρκίνος ασχέτως αιτιολογίας είναι all about immune system. Καρκινικά κύτταρα εμφανίζονται κάθε λίγο και λιγάκι σε όλους τους υγιείς ανθρώπους, αλλά εξουδετερώνονται κατά κανόνα εγκαίρως. Και μιλάμε για σύστημα που αναπτύχθηκε σε βάθος εκατομμυρίων ετών, οπότε καλό είναι να μην κάνουμε το μαθητευόμενο μάγο για ένα ηλίθιο πείσμα.

                Reply
                1. stcigar April 25, 2023 at 1:12 pm

                  Πραγματικά πάντως απορώ με αυτούς τους ανθρώπους, τους πολιτικούς εννοώ και τους γιατρούς, ακαδημαϊκούς, δημοσιογράφους και λοιπά σαυροειδή. Αντί να πάνε να κρυφτούν ή να το βουλώσουν έστω μετά το κακό που προκάλεσαν με την πανδημία και το ουκρανικό, έρχονται πάλι καλοί και διαλεγμένοι να διεκδικήσουν την ψήφο μας με χαμόγελα και υποσχέσεις εμπιστοσύνης. Δηλαδή απορώ. Θα προτιμούσα να ψηφίσω στη θέση τους μια κανονική σαύρα που δε μου φταίει και τίποτα.

                  Reply
                  1. stcigar April 25, 2023 at 1:27 pm

                    Σε περίπτωση πάντως που με ανάγκαζαν οπωσδήποτε να ψηφίσω κάποιον, πιθανότερη επιλογή μου θα ήταν ο Κασιδιάρης. Και για να το λέω εγώ αυτό, που δεν έχω καμία σχέση με το συγκεκριμένο χώρο, θα το λένε και άλλοι πολύ σχετικότεροι από μένα. Εξ ου και η απαγόρευση.

                    Reply
                    1. Oannes April 25, 2023 at 5:35 pm

                      Ως προς τους της ΧΑ, θα σου έχω ξαναπεί υποθέτω οτι σε περιόδους punk κτλ., early ’80s, έχω φάει το ξύλο της αρκούδας από τέτοια άτομα [εννοείται ότι πηγαίναν 5-5 10-10]. Τους αντιπαθώ πολύ πιο ουσιαστικά απ’ όσο οι όψιμοι “αντιφασίστες”.
                      Υπό τις παρούσες συνθήκες, και μόνο εκ του ότι ο τύπος είναι φυλακή για τις ιδέες του, κι έχει όλο αυτό το σκυλολόι εναντίον του, κοντεύω να τον εκτιμήσω. Αν μου βάζαν το πιστόλι στον κρόταφο για ψήφο ΕΞΟΥΣΙΑΣ, δεν το πιστεύω που το λέω αλλά …Κούλη θα ψήφιζα. Τους άλλους τους έχει φοβηθεί το μάτι μου, άσε που στα γνωστά και μη εξαιρετέα είναι ίδιοι και χειρότεροι. Ελεεινότερο όλων είναι το γουρούνι του ΚΥΝΑΛ, εννοείται.

                2. Oannes April 25, 2023 at 5:13 pm

                  Εννοείται ότι θα υπάρχουν και λογικοί και ηθικοί άνθρωποι σ’ αυτό το χώρο.
                  Αυτό που ξέρω εγώ θετικά, μέσω συζητήσεων με γνωστούς και φίλους, είναι ότι οι γιατροί σπανίως κάνουν θέμα τις διατροφικές επιλογές τους ασθενή τους, ακόμα και σε περίοδο χημειοθεραπείας / ανάρρωσης από εγχείρηση. Ακούγονται κάτι συμβουλές του τύπου “τρώε καλά”. Τρώε να πούμε …ψωμιά, ζυμαρικά, πατάτες, ζάχαρες, και μη σε μέλλει τίποτα.
                  Ο άλλος, σε άτομο που μόλις είχε κάνει εγχείρηση προστάτη έχει πει το αμίμητο : “Κόψε ουίσκι και τσιγάρο για ένα μήνα”!

                  Reply
  3. stcigar April 26, 2023 at 7:59 am

    Για τον τύπο του ΚΙΝΑΛ έχεις απόλυτο δίκιο. Τον Κούλη πάντως δεν υπήρχε η παραμικρή περίπτωση να τον ψηφίσω και ο κύριος αν όχι ο μοναδικός λόγος είναι ότι ποτέ σε περίοδο “δημοκρατίας” δεν κατηγορήθηκαν άδικα και δεν κατέληξαν στην κοινωνική εκμηδένιση και στη φυλακή τόσοι αθώοι και άσχετοι άνθρωποι με άμεση/έμμεση κυβερνητική εντολή. Φαντάζομαι ότι τους περισσότερους δεν τους ενδιαφέρει κάτι τέτοιο είτε γιατί συμμερίζονται το κατηγορητήριο των ΜΜΕ είτε γιατί το θεωρούν ως ένα “φιλοσοφικό” ζήτημα είτε γιατί νομίζουν ότι δεν τους αφορά προσωπικά και ότι αυτοί θα τη γλιτώνουν για πάντα επειδή δεν τους ξέρει κανένας. Η άποψή μου είναι ότι κάνουν λάθος και στα τρία σημεία.

    Reply
    1. Oannes April 26, 2023 at 9:17 am

      Έχεις δικιο, και προσωπικά το ζήτημα με απασχολεί πολύ. Η “αδικία” είναι το σημείο όπου τα ξεχνάω όλα και γίνομαι Ξανθόπουλος.
      Με την Πισπιρίγκου δεν είχα αντιληφθεί τι συμβαίνει λόγω του ότι απείχα. Κάτι στην αισθητική της όλης υποθέσεως, με τις φάτσες, τα παιδιά με τα μπαλονάκια, όλα αυτά μου είχαν προκαλέσει αλλεργική αντίδραση. Με τον Λιγνάδη είχα γίνει έξαλλος, κι ας μου ήταν εξαιρετικά αντιπαθής ως “καλλιτέχνης”. Το ίδιο ακόμα και με τον …πιλότο, χωρίς καν να είναι, όπως φαίνεται, αθώος.
      Αλλά δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτό ως κριτήριο : το αντίπαλο δέος [η “Αριστερά”] έχει μακρά παράδοση στις πρακτικές “λαϊκού δικαστηρίου” και στην εν γένει διαφθορά της δικαιοσύνης. Βάζω στοίχημα που ελπίζω να μην μπορεί να κερδηθεί, ότι θα έκαναν / κάνουν τα ίδια και χειρότερα. Πέραν τούτου, θα κάνουν τα ίδια και χειρότερα και σε όλους τους άλλους τομείς, άσε που μπορεί στο καπάκι, με τον ερασιτεχνισμό και την γκαγκουροσύνη τους να μας παρασύρουν σε καμιά περιπέτεια τύπου capital controls και τα ρέστα.
      Παρεμπιπτόντως, το “ψηφιακό νόμισμα” all over Europe μεθοδεύεται να εφαρμοστεί εντός του έτους, συμπεριλαμβανομένων ελέγχων στα έξοδα κτλ. “γιατί δεν μορούμε να εξαρτιόμαστε στον ενεργειακό τομέα από μια …εχθρική δύναμη” [Λανγκάρντ].

      Reply
      1. stcigar April 26, 2023 at 9:34 am

        Οι παραπάνω επιφυλάξεις έχουν αναμφισβήτητα σοβαρή βάση, γιαυτό εξάλλου και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι όλες οι σημαντικές εξελίξεις έχουν ήδη δρομολογηθεί απέξω, δεν έχω απολύτως καμία διάθεση να ψηφίσω. Είναι απόλυτα σίγουρο επίσης ότι Αμερική και Βρυξέλλες ψηφίζουν Μητσοτάκη δαγκωτό για ευνόητους λόγους (μια πίπα του ζητάνε του ανθρώπου κι αυτός κατεβάζει αμέσως και το βρακί – το δικό μας βρακί) ενώ το παραμικρό από την πλευρά μας πρόσκομμα στα σχέδιά τους θα έχει πιθανόν ανυπολόγιστες συνέπειες όπως γνωρίζουμε από το πρόσφατο παρελθόν. Από την άλλη πάλι δεν θεωρώ την “ακροδεξιά” ως ψήφο διαμαρτυρίας. Σε 10-15 χρόνια η Ευρώπη θα έχει σύσσωμη στραφεί προς αυτή την κατεύθυνση for better or worse.

        Reply
        1. Oannes April 26, 2023 at 9:57 am

          Μακάρι να στραφεί η Ευρώπη προς αυτή την κατεύθυνση, αν ως πρότυπο χρησιμεύσουν περιπτώσεις τύπου Όρμπαν.
          Και η εκδοχή Κασιδιάρη, άμα λάχει, ακόμα και σαν “τυφλή αντίδραση” σ’ αυτές τις κουστουμαρισμένες κατσαρίδες έχει όντως νόημα.
          Η πλάκα είναι ότι ο πατριωτισμός και το έθνος κράτος υπήρξαν από τις γενεσιουργούς προϋποθέσεις της σύγχρονης δημοκρατίας. Και αυτά έχουν εντελώς ακυρωθεί απ΄τη σύγχρονη “αφήγηση” ως ντε και καλά “εθνικισμός” – συνώνυμο του ολοκληρωτισμού και της δικτατορίας.
          Το επιχείρημα ότι τα έθνη αποτελούν σε μέγα βαθμό κατασκευές, δεν αναιρεί το ότι αντιπροσωπεύουν μια εκδοχή πολύ πιο ανθρώπινη / βιώσιμη από εκείνη της […εντελώς κατασκευής] “παγκόσμιας διακυβέρνησης”.

          Reply
          1. stcigar April 26, 2023 at 10:18 am

            Βασικά το σύνολο της μεταπολεμικής πορείας προς την επικράτηση της πολιτικής ορθότητας υπήρξε συνέπεια των υπερβολών και φυσικά της ήττας του Χίτλερ. Μέχρι τότε ο εθνικισμός και ο ρατσισμός αποτελούσαν τίτλο τιμής για τους μη μου άπτου σήμερα ευρωπαίους αποικιοκράτες. Στις ναζιστικές ακρότητες έχει επίσης τις ρίζες της η.. ανυπόκριτη αγάπη μας για τους μετανάστες, τους γύφτους, τους ομοφυλόφιλους, τους ανάπηρους και τις κάθε λογής “ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες”. Εννοείται φυσικά ότι αν είχε κερδίσει τον πόλεμο, σήμερα όλοι αυτοί που αγωνίζονται για τα δικαιώματα των “μειονοτήτων” θα στριμώχνονταν για μια θέση δεσμοφύλακα στα στρατόπεδα συγκέντρωσης.

            Reply
            1. Oannes April 26, 2023 at 11:29 am

              …Οι οποίες ναζιστικές ακρότητες, σε επίπεδο πολτικής πρακτικής τουλάχιστον είχαν ως προηγούμενο …αμερικανικές ακρότητες, εκείνες του Theodore Roosevelt, διαπρύσιου υποστηρικτή του eugenics movement, και νομοθετημάτων όπως η υποχρεωτική στείρωση των “λιγότερο επιθυμητών” που εφαρμόστηκε κανονικά στην εποχή του επί αμερικανικού εδάφους. Επιφανείς φυσιογνωμίες εποχής, ανάμεσά τους ο μετέπειτα “Πατέρας της Νίκης” επί του Ναζισμού, Winston Churchill, παρακαλώ, ήταν επίσης υποστηρικτές του eugenics movement.
              Είπαμε, την ιστορία τη γράφουν οι νικητές …όπως τους κατέβει.

              Reply
              1. stcigar April 26, 2023 at 12:32 pm

                Κι όλα τα παραπάνω με τις πλάτες των “επιστημόνων” της εποχής!

                Reply

Leave a Reply