MISSION “IMPOSSIBLE”

Ποιος θα αναλάβει να εξηγήσει στην «παχουλή» κυρία ότι τα περιττά κιλά δεν άπτονται απλώς θεμάτων ευκινησίας ή εμφάνισης;
Όχι βέβαια η «συμπαθής κατά τα άλλα» εταιρία αθλητικών ειδών. Η οποία, πέρα απ’ το thumbs up στη διατροφική βιομηχανία –
Νο 1 πηγή εσόδων της Big Pharma, έχει αναλάβει και την αποστολή καταστροφής της κοινής λογικής : γιατί αν τίποτα δεν είναι αδύνατο [να αλλάξει], τίποτα δεν είναι και δυνατό [να υπάρξει], πέρα από ένα αέναο «morphing» – προϊόν φαντασίας όχι μόνο διαταραγμένης αλλά και διατεταγμένης, από γελοιογραφίες του Descartes και του Ηράκλειτου στο payroll της Adidas.

2
(Visited 34 times, 1 visits today)

Leave a Reply