Ποιος θα αναλάβει να εξηγήσει στην «παχουλή» κυρία ότι τα περιττά κιλά δεν άπτονται απλώς θεμάτων ευκινησίας ή εμφάνισης;
Όχι βέβαια η «συμπαθής κατά τα άλλα» εταιρία αθλητικών ειδών. Η οποία, πέρα απ’ το thumbs up στη διατροφική βιομηχανία – Νο 1 πηγή εσόδων της Big Pharma, έχει αναλάβει και την αποστολή καταστροφής της κοινής λογικής : γιατί αν τίποτα δεν είναι αδύνατο [να αλλάξει], τίποτα δεν είναι και δυνατό [να υπάρξει], πέρα από ένα αέναο «morphing» – προϊόν φαντασίας όχι μόνο διαταραγμένης αλλά και διατεταγμένης, από γελοιογραφίες του Descartes και του Ηράκλειτου στο payroll της Adidas.
Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.