#METOO, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ

Το πρώτο που θα έπρεπε να μας βάζει σε σκέψεις είναι η προέλευση όλων των καταγγελιών από ανθρώπους που, λίγο πολύ, γνωρίζονται μεταξύ τους, ανήκοντες σε δυο επαγγελματικές ομάδες: των αθλητών και των ηθοποιών. Και οι δύο χαρακτηρίζονται από υπερπροβολή των πρωταγωνιστών τους, αποτελούν δε βασικές πηγές προμήθειας λαϊκών ειδώλων *. Πρόκειται για ξαφνική έκρηξη μαζικής υστερίας εδώ, ή για κάποια περίεργη …ενδοσυνενόηση;
Το δεύτερο που θα έπρεπε να μας βάζει σε σκέψεις είναι
ο εκφυλισμός που χαρακτηρίζει τους συγκεκριμένους χώρους, για λόγους …άσχετους με τους κυριαρχούντες στην επικαιρότητα. Η βιομηχανία του θεάματος εν Ελλάδι είναι αυτή που ξέρουμε : οι περισσότεροι από τους προβεβλημένους ηθοποιούς, σεναριογράφους, σκηνοθέτες, θα έπρεπε να κυκλοφορούν σαν τέτοιοι μόνο εντός εισαγωγικών.
Τα ίδια και για το επίπεδο της παρακμής που αντιπροσωπεύει ο αθλητικός κόσμος, από τα καταστροφικά του σώματος “συμπληρώματα” και την πολύκλαυστη εμπορευματοποίηση, μέχρι τα πολιτικά παιχνίδια και την μαζική αποκτήνωση των ομαδικών σπορ – ας μη μπούμε σε διαδικασία εδώ να μιλήσουμε για το το αντιπροσωπεύει ο επαγγελματικός αθλητισμός
από καταβολής του.
Θα έχουμε την ευκαιρία [σε αφήνουν να αγιάσεις;] να ασχοληθούμε με το “ήθος” και τα “arguments” κάποιων καταγγελόντων, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, απ’ όπου ξεκίνησε αυτή η μασκαράτα.
Η μεγάλη εικόνα όμως παραμένει αυτή που έχουμε επισημάνει εξ αρχής: πρόκειται για ένα είδος
“πολιτιστικής επανάστασης”, Mao Tse-tung style, με σκοπό την καταστροφή του “λευκού χριστιανού άνδρα” και συνακόλουθα των …πατριαρχικών δομών της κοινωνίας. Ο σκοπός, άδηλος αρχικά, “δηλώνεται” σιγά – σιγά από διάφορες πλευρές : σύσσωμο φερειπείν το τερατούργημα “Biden administration” οικοδομείται με βάση το concept της Critical Race Theory.
Προς απόδειξη των παραπάνω [υπάρχουν άφθονες, για όσους ενδιαφέρονται να δουν] ένα απόσπασμα από άρθρο δημοσιευμένο στο in.gr . Τα ρέστα της χυδαιότητας, όπως πάντα, εδώ :

Δυο πράγματα μόνο συμπληρωματικά: πρώτον, οι επιφανείς του παρακαλλιτεχνικού κυκλώματος αρέσκονται να “ακυρώνουν” την έννοια του καλλιτέχνη όπως την ξέραμε, με επιχείρημα τις αποκλίσεις του από την φυσιολογική συμπεριφορά που επιτάσσει το politically correct Book of the Law. Πράγμα, βεβαίως, εξυπηρετικό της επιβίωσής τους ως παρασιτικού είδους.
Δεύτερον, το ότι οι συγκεκριμένοι ηθοποιοί εντός εισαγωγικών, δέχτηκαν να κοιμηθούν με τον “σκατόγερο” όπως μας λέει ο κύριος Γκλέτσος, δίνει μια εικόνα του ήθους το οποίο ποιούν. Αυτό που επιμελώς κρατιέται εκτός εικόνας, είναι
…οι άξιοι συνάδελφοι τους που εκτοπίσθηκαν, αρνούμενοι να το κάνουν …ποιούντες ήθος.
Πέρα απ’ τον “σκατόγερο” λοιπόν, είναι υπόλογοι οι ίδιοι οι Γκλέτσοι και οι …Γκλέτσες. Αν όχι τίποτα άλλο, γιατί εξαφάνισαν το ανταγωνισμό με μέσα αθέμιτα.
Τώρα, κάποιοι και κάποιες, ζητάνε από πάνω και τα ρέστα.

* Το παζλ των “ονείρων υπό αναίρεση” συμπληρώνεται με τη μαζική υστερία περί παρενοχλήσεων στα πανεπιστήμια…

4
(Visited 127 times, 1 visits today)

Discover more from OANNES

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

2 Comments

  1. stcigar January 31, 2021 at 12:04 pm

    Μαζί με τη δημοκρατία, την ελευθερία του λόγου κλπ τον κύκλο της φαίνεται να έκλεισε άδοξα και η περίφημη “σεξουαλική επανάσταση”, αφού όλες οι μορφές της θεωρούνται πλέον αμαρτωλές, εκτός από την by the book αντικαυλωτική εκδοχή που εγκρίνει το ιερατείο της πολιτικής ορθότητας. Στην εικόνα δεν περιλαμβάνω lgtbq και τα σχετικά, γιατί όπως έχω τονίσει και παλιότερα, πρόκειται για κίνημα με βαθύτατα συντηρητικό και αντιερωτικό χαρακτήρα που επιπλέον κολλάει ωραιότατα με τα προηγούμενα στο πλαίσιο της μείωσης του δυτικού πληθυσμού και της αντικατάστασής του από ένα μείγμα μουσουλμάνων και μηχανών.

    Reply
    1. Oannes January 31, 2021 at 1:00 pm

      Συμφωνώ και επαυξάνω, επισημαίνοντας την εκδοχή των …μηχανικών μουσουλμάνων : ρομπότ που στον προγραμματισμό τους θα περιλαμβάνονται οι νόμοι της Σαρία δίπλα σ’ εκείνους του Ασίμοφ.

      Reply

Leave a Reply