Όπως διαβάζουμε στο screen shot απ’ τον Guardian, το βρετανικό υπουργείο υγείας, ανησυχώντας για τη συμμετοχή στο οικουμενικό πείραμα μετάλλαξης του ανθρωπίνου είδους aka “εμβολιασμός”, προγραμματίζει να επιστρατεύσει σειρά …λογικών διασημοτήτων και ”influencers”. Αποστολή τους, να πείσουν τον πολίτη ότι ο κίνδυνος από μια κοινή γρίπη αξίζει τον κόπο να ρισκάρει την είσοδο σε αχαρτογράφητα νερά, εμπιστευόμενος τις παροτρύνσεις “ειδικών” και “παραγόντων” που ζουν τη ζωή τους τρώγοντας, πίνοντας, & αναπνέοντας το ψέμα.
Ανάλογες καμπάνιες θα αναληφθούν όπου Γης.
Ένας από τους ρόλους των celebrities, ίσως ο βασικότερος, είναι να κυκλοφορούν σαν ζωντανές διαφημίσεις τάσεων, αλλά και προϊόντων *. Εχω κρατήσει ζωντανή μια ανάμνηση των Beatles στην τηλεόραση να διαφημίζουν …το Marlboro. Οι τύποι ήταν μέσα σ’ ένα αεροπλάνο και διαφήμιζαν το “προϊόν”, παρωδώντας, και καλά, τη διαδικασία της διαφήμισης. Ήμουν στα 12-13, και με τους Beatles διαλυμένους προ πολλού περνούσα την προσωπική μου Μπιτλομάνια. Την επόμενη μέρα αγόρασα το πρώτο μου πακέτο Marlboro **.
[Έψαξα στο Google και …με συγκίνηση είδα τόσα χρόνια μετά, αυτό το στιγμιότυπο (βλ. κάτω)]
Σε κάτι πιο πεζό, στα καθ’ ημάς: άκουσα το πρωί τον κύριο Πέτσα, με το γνωστό ύφος “ενωμοτάρχη updated” να προαναγγέλλει την ελληνική καμπάνια εμβολιασμού, βεβαίως και με τη χρήση τοπικών celebrities.
Θα χρειαστεί special διαλογισμός για την αντιμετώπιση του overdose από Φουρέιρα, Καρύδη, Καπουτζίδη.
*τα ίδια τα προϊόντα αποτελούν φορείς τάσεων, πράγμα που οδηγεί σε έτι περαιτέρω κατανάλωση προϊόντων κοκ.
** Το πέρασμα της …αυστηρά ερωτικής θεματολογίας στο next level, διά της μετατροπής της σε αγαπητική ιδεολογία οικουμενικής συμφιλίωσης [βλ. post BEATLES Η ΑΝΕΝΑΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ 1 και 2] αντιπροσώπευε τη συμβολή των Beatles στην “διαφήμιση κοινωνικών τάσεων”.
4Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.