Η εκπληκτική έκφραση συγνώμης της πρώτης σε κυκλοφορία γερμανικής εφημερίδας για τη διαχείριση της “πανδημίας”, μου επισημάνθηκε απ τον stcigar. Κρατάω την ουσία του κειμένου του Aegean News [http://aegeanews.gr/news/dimosias-krisis/392284/efimerida-bild-zitaei-dimosia-syngnomi-gia-tin-politiki-kai-mintiaki-kalypsi-gia-propaganda-schetika-covid19/]…επεμβαίνοντας στην γκουγκλομετάφραση:
”Στα εκατομμύρια παιδιά αυτής της χώρας για τα οποία η κοινωνία μας έχει την ευθύνη, θέλω να εκφράσω αυτό που ούτε η κυβέρνηση oύτε η Καγκελάριος τόλμησαν να πουν. Σας ζητάμε να μας συγχωρήσετε, σας ζητάμε συγγνώμη γι αυτήν την πολιτική που για 1,5 χρόνο σας έχει καταστήσει θύματα βιαιοτήτων, παραμέλησης, απομόνωσης και μοναξιάς. Συγγνώμη και για την μιντιακή κάλυψη που σαν δηλητήριο σας έχει ενσταλλάξει το συναίσθημα ότι αποτελείτε κίνδυνο για την κοινωνία. Δεν είστε, και μην αφήσετε κάποιους να το πουν. Χρέος δικό μας ήταν να σας προστατεύσουμε. Αντ΄αυτού πείσαμε τα παιδιά μας ότι θα δολοφονούσαν τον παππού και τη γιαγιά τους αν τολμούσαν να είναι αυτό που είναι, δηλ. παιδιά, που βγαίνουν έξω με την παρέα τους. Κάτι το οποίο ουδέποτε αποδείχτηκε επιστημονικά.
Όταν ένα κράτος κλέβει τα δικαιώματα ενός παιδιού οφείλει ν΄αποδείξει ότι το κάνει για να το προστατέψει από ένα κίνδυνο συγκεκριμένο κι άμεσο. Αυτή η απόδειξη ποτέ δεν εμφανίσθηκε. Αντ’ αυτού, η προπαγάνδα παρουσίασε τα παιδιά ως φορείς της πανδημίας. Οι αντίθετοι μ’ αυτή την προπαγάνδα δεν προσκλήθηκαν ποτέ στο τραπέζι των ειδημόνων. Οι πολιτικοί μας θα έκαναν καλά ν΄ ανοίξουν τα σχολεία νωρίτερα από τα εκλογικά κέντρα”.
Αγνοώντας κάποιος τους συγκινησιακά φορτισμένους τόνους, οφείλει να σκεφτεί ότι ένας οργανισμός όπως η Bild λειτουργεί με αποκλειστικό γνώμονα το οικονομικό συμφέρον. Το οποίο ίσως κινδυνεύει από κάτι που βλέπει να έρχεται. Μια αυξανόμενη πχ. δυσαρέσκεια μεταφραζόμενη σε πτώση κυκλοφορίας. Ή κάτι άλλο, αόρατο για τον πολύ κόσμο, σχετικό ίσως με τις γερμανικές εκλογές του Σεπτέμβρη. Κάποια μεταστροφή, ένεκα της οποίας μίντια και κυβερνώντες θα περιέλθουν σε δεινή θέση; Κι απ’ την οποία η εφημερίδα σπεύδει να σωθεί με ενέσεις φερεγγυότητας; Ελπίζω να είναι αυτό, αν και αμβιβάλλω.
Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Εντωμεταξύ με όλη αυτή την αδίστακτη εκστρατεία ψεύδους ότι για όλα φταίνε οι ανεμβολίαστοι, σκέφτομαι τελικά και το εξής: το ναποδείξουν ότι ότι το εμβόλιο σε προστατεύει από το θάνατο δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο, αφού στην πραγματικότητα κανείς δεν πεθαίνει από κορωνοϊό, για ναποδείξουν όμως ότι χωρίς το εμβόλιο σε περιμένει ο τάφος διά της εντατικής, δεν θα χρειαστεί με τον α’ ή β’ τρόπο να σε σκοτώσουν? Προσωπικά δεν έχω αμφιβολία ότι θα το κάνουν, όχι απλώς με ήσυχη τη συνείδηση – που δεν έχουν έτσι κι αλλιώς – αλλά και με χαρά.
…Αυτό δεν κάνουν ήδη επί της ουσίας, με ένα πλήθος ασθενών που κατέληξαν “από κορωνοϊό” μετά την “περιποίηση” της οποίας έτυχαν σε …κλινικές covid ενώ έπρεπε να νοσηλευτούν κάπου αλλού, το οποίο “αλλού” έχει σχεδόν πάψει να υπάρχει;
Επειδή έχω ασχοληθεί όλο αυτό το διάστημα όσο πιο φιλότιμα μπορούσα με την ιστορία των φαρμακευτικών και το ρόλο τους στην ανάπτυξη / εξέλιξη / “έλεγχο” ασθενειών [φυαικά και μέσω εμβολίων] είμαι 100% σίγουρος ότι μιλάμε για original gangsters, οι οποίοι απλώς δεν χρειάζονται όπλα για το dirty job. Όπλο τους είναι ο φόβος σαν επιστέγασμα της αποβλάκωσης του κόσμου. Αν μπει κανείς στο trip βλέπε να συνδέονται απίθανες παράμετροι της μαζικής κουλτούρας, άσχετες φαινομενικά, και όμως κατατείνουσες σε ένα βασικό σχήμα : “ενότητα = αποτέλεσμα τυφλής υποταγής = αποτέλεσμα μαζικής φοβίας & υστερίας”.
I know exactly what you mean. Εντωμεταξύ το σενάριο “εισβολή εξωγήινων” δεν ακούγεται καθόλου απίθανο. Αφού πίστεψαν αυτό εδώ, θα πιστέψουν οτιδήποτε. Απλώς η επιτυχία της παρούσας απάτης παραείναι μεγάλη για να την εγκαταλείψουν για κάτι αδοκίμαστο. Άλογο που κερδίζει δεν ταλλάζεις!
Ακριβώς. Το τραβάμε πρώτα αυτό “ως εκεί που δεν πάει άλλο” και βλέπουμε.
Κι επειδή έκανες αναφορά στο ρόλο της μαζικής κουλτούρας, μόλις έβλεπα στο netflix την εισαγωγή -μετά βαρέθηκα- σειράς του 2018 που δείχνει ένα τύπο να περνάει από φορητό ανιχνευτή θερμότητας ενώ στις ειδήσεις ακούγεται ότι “.. ο ιός εξαπλώνεται σε όλο τον κόσμο.. το επίκεντρο είναι.. τα μέτρα καραντίνας επανέρχονται.. τα νοσοκομεία ετοιμάζονται.. αυτή τη φορά θα τον αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά (‘τα ίδια μας έλεγαν και πέρσι’ σχολιάζει μια γυναίκα)” Και καλά το συγκεκριμένο είναι κραυγαλέο παράδειγμα, γενοκότερα όμως για μένα το netflix αποτελεί ένα τεράστιο κρυπτογραφημένο μήνυμα των πραγμάτων που έρχονται, κάτι σαν σύγχρονο μαντείο των Δελφών. Στο κάτω κάτω ποιος γνωρίζει καλύτερα το μέλλον από αυτόν που το δημιουργεί;
Ούτε συζήτηση. Eιδικά με το Netflix έχω πάθει προ πολλού αλλεργία – υπάρχει ένας κανονικός πακτωλός στο YouTube, συμπεριλαμβανομένων απίστευτων ασπρόμαυρων [και έγχρωμων] ταινιών & σίριαλ της παιδικής ηλικίας, ή …παρεμφερών που δεν είχαμε δει ποτέ. Άσε που έρχεσαι σε επαφή με “ανθρώπινες” καταστάσεις, μπροστά στις οποίες το ομογενοποιημένο κλίμα του Netflix βρωμάει εργαστηριίλα και μετάλλαξη.
Βέβαια η “εκπαίδευση” του κόσμου ξεκινάει πιστεύω, απο αμνημονεύτων χρόνων. Και σε αυτήν συμμετείχαν άνθρωποι υπεράνω υποψίας, τεράστιας ευφυίας και ίσως καλών προθέσεων. Από τον Χ. Τ. Ουέλς μέχρι τον Άρθουρ Κλαρκ, και απο τον …Χίτσκοκ μέχρι τους σύγχρονους μετρ του τρόμου.
Για να μην αρχίσω να μιλάω για το ρόλο της μουσικής και για τη “σχιζοφρένεια” που αντιπροσωπεύει το να σε παρασύρει το ταλέντο κάποιου, ενώ ταυτόχρονα συνειδητοποιείς τον κοινωνικό του ρόλο – η κατάστασή μου ξεκινώντας από τα early ’80s ως …πανκ!
Συμφωνώ κι επαυξάνω, για να μη σου πω κιόλας ότι σε σχέση με την αμερικανική πολιτιστική αποικιοκρατία ο σοσιαλιστικός ρεαλισμός και η πολιτιστική επανάσταση δεν ήταν τίποτε περισσότερο από φαινόμενα επαρχιωτισμού. Στην πραγματικότητα ο μεταπολεμικός ιδεολογικός ολοκληρωτισμός των Αμερικανών ήταν η πρώτη συστηματικά οργανωμένη παγκόσμια συνωμοσία που στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία.