

Ακούμε τον Alfred Brendel στο δεύτερο [00:00] και τρίτο [03:09] μέρος της Σονάτας για πιάνο Νo. 26 σε Μι Ύφεση Μείζονα, Op. 81 A, ‘Les Adieux’. Πρόκειται για σύνθεση του 1810, στο μεταίχμιο δεύτερης και της τρίτης περιόδου του LVB.
Ο τίτλος του έργου όπως και των τριών μερών του [‘Lebewohl’ – αποχαιρετισμός, ‘Abwesenheit’ – απουσία και ‘Wiedersehen’ – επανασύνδεση] υποδηλώνουν την προγραμματική του φύση, αν και το πρόσωπο στο οποίο αναφέρονται παραμένει αδιευκρίνιστο.
We hear Alfred Brendel on the second [00:00] and third [03:09] part of the Sonata for Piano No. 26 in E Flat Major, Op. 81 A, ‘Les Adieux’. This is a 1810 composition, on the verge of LVB ’s second and third periods.
The title of the work as well as its three parts’ ones [‘Lebewohl’ – farewell, ‘Abwesenheit’ – absence and ‘Wiedersehen’ – reunion] suggest its programmatic nature, although the person to whom they refer is left unclear.

Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Crazy beauty, thank you!