Σε ό,τι με αφορά, δεν υπήρξα ποτέ φαν των Abba πέρα από 2-3 τραγούδια τους. Είχα απλώς μια “αδυναμία” στην κυρία Φέλτσκογκ.
Η άποψή μου για τη διαχρονική επιτυχία του γκρουπ είναι ότι αφορά στο ότι προέκυψαν από τους κόλπους της Eurovision. Είναι αυτής η “διαχρονική σπουδαιότητα” που διαφημίζεται μέσω των Σουηδών, κάτι σαν τη μαγεία των ’60s που εξακολουθεί να ζει μέσα από τη μουσική των Beatles, γιατί έτσι συμφέρει τους γνωστούς [με το νι και με το σίγμα] σχεδιασμούς κάποιων.
Δείγμα της αποτελεσματικότητας των σχεδιαστών αυτής της επιτυχίας είναι ο αυθόρμητος συντονισμός χιλιάδων χρηστών του Twitter με αφορμή την προχθεσινή κυκλοφορία του “πολυαναμενόμενου” νέου άλμπουμ. Περί του επιπέδου του οποίου, πάσα συζήτηση περιττεύει. Άλλωστε το motto στην κορυφή του tweet είναι σαφές : ABBAAlwaysFirst.
Ως προς το τι ακριβώς βγαίνουν για να διαφημίσουν σήμερα οι masters της Europop βλ. post Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΩΝ ABBA, με σχετική παραπομπή σε παλαιότερο κείμενο.
Παρεμπιπτόντως, ο κύριος Ουλβέιους, πρώτος εξ αριστερών, δείχνει πιο ψηφιακός ως άνθρωπος με σάρκα και οστά, απ’ ότι ως animation.
Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.