Η απάντηση στο υποθετικό ερώτημα “πόση χυδαιότητα χωράει σε 50 δευτερόλεπτα” βρίσκεται σ’ αυτό το ad της Amstel, με κερασάκι την [ελέω Σαββόπουλου] ανατριχιαστική “κορύφωση” της Μπέλου.
Τα ερωτήματα με τα οποία ο πλασιέ μπίρας χαϊδεύει τα “αντισυμβατικά” αντανακλαστικά του target group του, αποτελούν παραλλαγή / επανάληψη του κλασικού διπόλου : αίσθημα vs λογική, το οποίο διέπει τον δεκάλογο της “νεανικής” κουλτούρας, συμπυκνωμένο στο ιδιοφυές σλόγκαν της Diesel [φωτό ανοίγματος].
H έμφαση, όχι και τόσο ανεπαίσθητη, δίνεται, όχι στο βουβαλάκι που “τα ρίχνει”, ή τον καραγκιοζάκο που ασκείται στο stage diving.
Ερωτήματα – κλειδιά – αιχμές του ανορθολογικού δόρατος είναι εδώ τα …επίκαιρα : “πότε θα βρεις μια κανονική δουλειά;” και “πότε θα κάνετε κανένα παιδάκι;”
Πράγματι… τι νόημα έχει να ψάχνεις για κανονική δουλειά όταν έχεις δέσει το γάιδαρό σου ως …ντράμερ στην Ελλάδα των ‘20s;
Και τι νόημα έχει να κάνεις παιδιά, όταν φροντίζουν γι’ αυτό οι καλοί μας “μετανάστες”; Μπορείς να συνεχίσεις με Amstel μέχρι τελικής πτώσεως.
Μήπως δε θα ‘τανε καλά την ίδια συμβουλή να είχαν ακούσει οι γονείς σου;
Μήπως δε θα ‘τανε καλά να μην είχες γεννηθεί;
Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.