Αν προσέξει κανείς θα δει ότι οι διαφημίσεις φαρμάκων, ανέκαθεν εκείνες με τη μεγαλύτερη διάρκεια τηλεοπτικού χρόνου, έχουν πολλαπλασιαστεί στη διάρκεια της πανδημίας. Και εξακολουθούν να πολλαπλασιάζονται. Μαζί και οι δυσοίωνες παρουσιάσεις ιατρικών θεμάτων, με σκοπό την αφύπνιση του potential ασθενούς πολίτη. Απαυγάσματα αισθητικής όλες τους, με πανομοιότυπη αρχή : γνωρίζετε ότι … [ακολουθούν στατιστικά στοιχεία και συμπτώματα] και πανομοιότυπη κατάληξη : συμβουλευτείτε τον καρδιολόγο […ουρολόγο, γαστρενετερολόγο, και τα λοιπά σε «- λόγο»] σας. Στο βίντεο, κάτω, μια που μου έχει κάνει ιδιαίτερη εντύπωση για τις «καλλιτεχνικές» προδιαγραφές της [δεν φταίω εγώ αν μια όντως σοβαρή υπόθεση βλάπτεται απ’ την κακογουστιά αυτών που τη χειρίζονται].
Σε ένα όχι μακρινό μέλλον, η ζωή μας θα είναι μια αέναη ενημέρωση περί ασθενειών και παθήσεων, αλλά και περί των θαυμάτων της Επιστήμης χάρη στα οποία έχουν γίνει ανέλπιστα αντιμετωπίσιμες.
Δια της μετατροπής μας άλλωστε σε πράγματα, στο πλαίσιο του Internet Of Things, κανένας Γεροτζιάφας δεν θα χρειάζεται να μας απειλήσει ώστε να …σκεφτούμε την υγεία μας. Το ίδιο το «έξυπνο σπίτι» θα φροντίζει γι’ αυτό,* συλλέγοντας τα βιομετρικά μας data, και διοχετεύοντάς τα στο σύστημα. Με ό,τι συνεπάγεται αυτό για «υποχρεώσεις» και αυτόματες κυρώσεις, εν περιπτώσει μη συμμόρφωσης.
* Έχoυμε μιλήσει για τον μελλοντικό πλανήτη – νοσοκομείο [«homespital»] σε σειρά κειμένων, και απ’ αυτό το blog.
Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.