ΠΕΡΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ …ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ

Στις πρόσφατες τηλεοπτικές δηλώσεις του κυρίου Σύψα περιλαμβάνονται τα εξής ενδιαφέροντα [με τη σειρά που ακούστηκαν]:

Η στιγμή που θα ανοίξουν τα νυχτερινά κέντρα και μπαρ θα αργήσει, η διασκέδαση είναι υπερμεταδότης του ιού.
Μόλις ανοίξει η κοινωνία, την ίδια μέρα θα αρχίσει ξανά η μετάδοση του ιού και η διασπορά του και μετά από δύο εβδομάδες θα δούμε πάλι αύξηση των κρουσμάτων.
Η μεγάλη διασπορά που έγινε από τον Οκτώβριο, οφείλεται μεταξύ άλλων στο γεγονός ότι το lockdown που κάνουμε δεν είναι πολύ βαρύ, αλλά light.
Μπήκαμε στα σπίτια μας με τον κορωνοϊό στο δεύτερο κύμα, κουβαλώντας τον ιό και διασπείροντάς τον στις οικογένειές μας.
Το μόνο μέσο που έχουμε για να αντιμετωπίσουμε τον ιό μέχρι την άνοιξη είναι το lockdown, το οποίο είναι αποτελεσματικό όταν είναι πολύ ισχυρό.
Δεν έχουμε διαστροφή να κλείσουμε τα πάντα, προσπαθούμε να περισώσουμε ανθρώπινες ζωές.
Τέλος άνοιξης με αρχές καλοκαιριού θα χαλαρώσουμε λόγω εμβολιασμών. Τον Ιανουάριο αναμένονται να γίνουν οι πρώτοι εμβολιασμοί, μέτρα θα έχουμε μέχρι το καλοκαίρι.
Ο εμβολιασμός δεν είναι υποχρεωτικός στην Ελλάδα, αλλά αυτό θα συμβεί στην πράξη.


Από το λεκτικό ντελίριο του κυρίου
Σύψα [προτεινόμενος τίτλος εργασίας: “λέμε ό,τι νά’ναι – σπρώχνουμε το εμβόλιο”] μπαίνεις στον πειρασμό να συγκρατήσεις μια φράση “Δεν έχουμε κάποια διαστροφή να κλείσουμε τα πάντα…”
Σύμφωνα με τον κύριο
Σύψα η έννοια του επιστήμονα είναι ασύμβατη με εκείνην της διαστροφής a priori. Ή εν πάση περιπτώσει πρέπει να το δεχτούμε για εκείνον και τους φίλους του.
Σύμφωνα τώρα με τον καθηγητή αιματολογίας στη Σορβόνη κύριο
Γεροτζιάφα, οι επιστήμονες πρέπει να θεωρούνται επίσης κατά τεκμήριο τίμιοι, ιδιότητα που προφανώς πηγάζει “αβίαστα” εκ της επιστημονικής τους ιδιότητας [“κανείς επιστήμονας δεν είναι τόσο ανεύθυνος ώστε να λειτουργεί με όρους τζεημσμποντικής ταινίας”].
Άνθρωποι όπως οι κύριοι
Σύψας, Γεροτζιάφας, δεν χρειάζονται να υπεισέλθουν σε κουραστικές αναλύσεις / λεπτομέρειες. Αδιάψευστο επιχείρημά τους είναι η καθηγητική τους έδρα. Επικουρικό, το περί “συνωμοσιολόγων” & “ψεκασμένων” που αμφισβητούν το κύρος της.
Καλό είναι λοιπόν να έχουμε το θάρρος [σιγά το πολύ που χρειάζεται…], επικαλούμενοι τη λογική και την ενημερότητα γύρω από πρόσωπα και καταστάσεις, να τους απαντήσουμε :
η επιστημονική ιδιότητα δεν …αίρει τον φέροντα αυτήν σε επίπεδο πάνω απ’ το ανθρώπινο. Το ότι υπάρχουν “διεστραμμένοι” επιστήμονες, το ότι πολλοί και διάφοροι εμπλέκουν εαυτούς σε σενάρια “τζεημσμποντικής ταινίας” είναι πράγματα αυταπόδεικτα για όποιον γνωρίζει στοιχειώδη ιστορία. Η πλειονότητα των επιστημονικών αλμάτων ανά τους αιώνες έχει συντελεστεί με εντολές “άνωθεν” και για στρατιωτικούς λόγους – συμπεριλαμβανομένων των κομπιούτερ και του διαδικτύου. Η ύπαρξη δικτύου εργαστηρίων ανά τον κόσμο που ερευνούν πρακτικές βιολογικού πολέμου δεν αμφισβητείται. Η υποστήριξη από επιστήμονες, γιατρούς ιδίως, σε εγκληματικά καθεστώτα, υπήρξε πάντα αμέριστη και παροιμιώδης.
Αυτά, για να μη …ρίξουμε το επίπεδο μιλώντας για
αναίσχυντες συνδικαλιστικές διεκδικήσεις “εν μέσω πανδημίας”, ή για ακόμα βασικότερα, όπως το εμπόριο ανθρώπινης δυστυχίας, τα φακελάκια, οι ιατρικοί επισκέπτες και τα …ιατρικά πειράματα.
Καλό είναι να σκεφτόμαστε ότι, ο πιο απλός τρόπος να ανεχτεί ο “μόνιμα καχύποπτος” πολίτης
* μια εξουσία όπως των κυρίων Σύψα – Τζιάφα, μη εκλεγμένη, μη ελεγχόμενη και …βάναυσα παρεμβατική σε κάθε πτυχή της ζωής του, είναι η επίκληση θέματος “επιβίωσης” του ίδιου και των αγαπημένων του προσώπων.

* Το πόσο κοντά βρίσκεται το συγκεκριμένο state of mind στο …”ναι σε όλα” υπό προϋποθέσεις, δεν χρειάζεται να αναλυθεί.

4
(Visited 103 times, 1 visits today)

Discover more from OANNES

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

6 Comments

  1. stcigar December 3, 2020 at 12:58 pm

    Για γέλια και για κλάματα ήταν πριν λίγες βδομάδες να βλέπεις το Σύψα (φάτσα και όνομα έχουν κάτι το νεκρικό..) σε κάποια συνέντευξη να υποστηρίζει τις απόψεις του για το κλείσιμο των σχολείων με το επιχείρημα “επ’ αυτού υπάρχει μια εξαιρετική πρόσφατη έρευνα της κυρίας Σύψα..” 😂

    Reply
    1. Oannes December 3, 2020 at 2:22 pm

      Όντως έχει κάτι το νεκρικό, κάτι αδιόρατα “απόκοσμο”. Έχει και κάτι λίγο από …πολύ χαλασμένη έκδοση της φάτσας του Καβάφη.
      Αυτός όμως που έχει κάτι το έντονα νεκρικό, εξ ου και το private joke γι’ αυτόν είναι “ο νεκρός”, είναι ο …Παπαχελάς. Με τις μεγάλες, ασύσπαστες επιφάνειες απ’ τις οποίες αποτελείται το πρόσωπό του, κι αυτό το σταθερό, ανέκφραστο βλέμμα. Αν ως παιδί τον συναντούσα κάπου σ΄ένα σκοτεινό δρομάκι, θα ανατρίχιαζα.

      Reply
      1. stcigar December 3, 2020 at 2:41 pm

        Χαχα έχεις δίκιο για την ομοιότητά του με τον Καβάφη! Ο Παπαχελάς θα διέπρεπε σε ρόλο Φρανκενστάιν..

        Reply
        1. Oannes December 3, 2020 at 5:43 pm

          Σφαγμένος!

          Reply
  2. dnk December 3, 2020 at 4:31 pm

    Φοβάμαι πως για τους ειδικούς ισχύουν,κατ’ αντιστοιχίαν,τα οσα έχετε,κατα καιρούς,γράψει για τους “έντεχνους” και τους ”τραγουδοποιούς”. Έχω εργαστεί έξι χρόνια στον χώρο του φαρμάκου,χωρίς ανάλογη εκπαίδευση και τυχαίνει να πάσχω απο αυτοάνοσα(ατοπική δερματίτιδα,γυροειδή αλωπεκία),όπως και να έχω νοσήσει με πνευμονία,αλλα και να εχω μπαινοβγεί σε νοσοκομεία ,με συγγενείς,αρκετές φορές.Το πράγμα,σύμφωνα με την,”ψεκασμένη” ,”λαϊκή πείρα” μου,άρχισε να στραβώνει με το τρόπο που αντιμετωπίστηκε η προτεινόμενη,με plaquenil και zithromax,θεραπεία απο τον Ραούλ.Αν το πρόβλημα,σύμφωνα με τον Σωτήρη Τσιόδρα,είναι το υπερφλεγμονώδες σύνδρομο που ο ιος προκαλεί,γιατί ενα φάρμακο που αντιμετωπίζει την φλεγμονή που προκαλεί ο ερυθηματώδης λύκος,ας πούμε,να θεωρείται απαράδεκτη ή/και γελοία πρόταση; Και το dexamethasone κορτιζόνη με αντιφλεγμονώδη δράση είναι και χορηγώντας τα σε αρχικά στάδια της ασθένειας προλαμβάνεις την εξάπλωση της φλεγμονής,πριν προκαλέσει καρδιοαναπνευστικές επιπλοκές για τις οποίες τα αντιφλεγμονώδη,αντιϊκά κλπ,είναι,όντως,άχρηστα.Ερωτήματα,πιθανώςαφελή προϊόντα ημιμάθειας,τα οποια θεωρω, όμως, οτι θα έπρεπε οι ειδικοί να τα έχουν αναλυτικά απαντήσει στον κατατρομοκρατημένο κόσμο,ελεώντας μας με μερικά ψήγματα τις σοφίας τους.Μάλλον,όμως,το πρόγραμμα τεχνητής εφυίας που διαθέτουμε είναι λίγο παλιακό και χρειάζεται αναβάθμιση:-)

    Reply
    1. Oannes December 3, 2020 at 6:01 pm

      Το ότι έχετε δίκιο αποδεικνύεται από την πορεία των γεγονότων: η “καημένη” η χλωροκίνη [έχω φτάσει να “δεθώ συναισθηματικά” με το ταπεινό και καταφρονεμένο φάρμακο] είχε επαινεθεί κατά κόρον στην αρχή από το νοσηλευτικό προσωπικό της χώρας. Θυμάμαι πλείστες όσες περιπτώσεις ιατρών να το εκθειάζουν, μεταξύ των οποίων και τον κύριο Τσιόδρα. Τυχαίνει κάποιοι να διαθέτουμε ακόμα αυτιά και μνήμη, όσο κι αν θέλουν να μας τα αχρηστεύσουν. Σιγά σιγά, για ευνόητους λόγους άρχισε η “διαμάχη” [είχα αναφερθεί σ’ αυτούς όταν πρωτοξέσπασε: ένα φτηνό φάρμακο τους χάλαγε τα μεγαλόπνοα σχέδια για οικουμενικούς εμβολιασμούς και νέες κανονικότητες. Έπρεπε επομένως να εξαφανισθεί]. Επακολούθησαν διάφορες ψευδομελέτες, όπως εκείνη του Lancet που τελικά αποσύρθηκε με συγνώμες, μέσω των οποίων και με τη σηυνεπικουρία των media δημιουργήθηκε ένα περίεργο blur. Με τη διάλυση του…οι πάντες είχαν πάψει να μιλούν για τη χλωροκίνη. Εν τέλει ακόμα και ο Trump [ένα από τα ασυγχώρητα που έχει κάνει].
      Ο αξιοθαύμαστος κύριος Ραούλ δηλωσε τελικά ότι “είναι φανερό ότι δεν ενδιαφέρονται για θεραπεία αλλά για την τρομοκράτηση του κόσμου για πολιτικούς λόγους”.
      Έχετε απόλυτο δίκιο πιστεύω και για τον συσχετισμό των “ειδικών” με τους εξίοσυ έμπλεους ανέμπνευστης, γραειοκρατικής μετριότητας …τραγουδοποιούς. Δυστυχώς το ίδιο πιθανότατα συμβαίνει σε κάθε τομέα της δημόσιας ζωής, όπου οι “κατάλληλοι άνθρωποι” έχουν καταλάβει τα καίρια πόστα.
      Σας ευχαριστώ πολύ για το μήνυμά σας.

      Reply

Leave a Reply