ΕΥΧΕΣ

Ετοίμασα από χτες ένα πασχαλινό μουσικό πρόγραμμα, με έργα “κλασικά”. Για να διαπιστώσω σήμερα [κάτι που έπρεπε να ήδη είχα σκεφτεί] πόσο κωμικά εκτός κλίματος θα ακουγόταν, όταν από παντού αντιλαλούν μπουζούκια και κλαρίνα, χώρια τις “εκμαυλιστικές μυρωδιές” από πυλωτές, ταράτσες και μπαλκόνια.
Ες αύριον.
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!


Discover more from OANNES

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Leave a Reply