Παγώνη:
“Με την μετάλλαξη Δέλτα φοβόμαστε αυτούς που δεν έχουν εμβολιαστεί. Όταν έχεις κάνει το εμβόλιο και τις δύο δόσεις δεν υπάρχει περίπτωση να μπεις στην ΜΕΘ. Δεν υπάρχει στο ιστορικό ούτε ένας. Η μετάλλαξη Δέλτα έχει μεγαλύτερη μεταδοτικότητα. Αυτό που έχει σημασία είναι να γίνουν γρήγορα οι εμβολιασμοί. Τέλος Αυγούστου πρέπει να έχουμε εμβολιαστεί σε ποσοστό 80%. Αν αυξήσουμε τους εμβολιασμούς και έχουμε τείχος ανοσίας 75-80% δεν γίνεται να γυρίσουμε πίσω. Από το φθινόπωρο τα πράγματα θα είναι χειρότερα. Πρέπει μέχρι τότε να καλύψουμε το κενό.
Όταν η επιτροπή εισηγήθηκε να βγάλουμε τις μάσκες διευκρίνισαν ότι πρέπει αυτό να γίνει μόνο σε εξωτερικούς χώρους και όπου δεν υπάρχει συνωστισμός. Ακόμα και οι εμβολιασμένοι πρέπει να φοράνε μάσκες, γιατί δεν ξέρεις ποιος είναι δίπλα σου. Τη μάσκα θα την έχουμε στην τσέπη μας, στην τσάντα μας. Μπορεί να ξεχνάμε το πορτοφόλι μας αλλά όχι τη μάσκα μας. Όταν φτάσουμε στο 80% των εμβολιασμών τότε θα μπορούμε να πετάξουμε τη μάσκα”
Αυτό που απασχολεί πρωτίστως τη γιατρό, διαμορφώνοντας το κριτήριό της, είναι οι εργασιακές συνθήκες του κλάδου που εκπροσωπεί [το λέω αυτό προσπαθώντας να είμαι καλόπιστος, και παρακάμπτοντας το θέμα “σχέση γιατρών – φαρμακευτικών”].
Στο κάτω κάτω ο νεκρός ή ο παράλυτος απ΄το εμβόλιο δεν αποτελεί αρμοδιότητα της εντατικής, έτσι δεν είναι;
Το άλλο που απασχολεί, υποτίθεται, γιατρούς και κυβερνοαρμόδιους, είναι η υγεία της κοινότητας. Αν αυτή [“ανοσία αγέλης”] μπορεί να εξασφαλιστεί σε σύντομο χρονικό διάστημα, ας πάει και το παλιάμπελο με μερικούς θανάτους, ένα στους εκατό χιλιάδες, ας πούμε. *
Όταν ακούς “θα πετάξουμε τις μάσκες όταν εμβολιαστεί το 80% του πληθυσμού”, ξέρεις το ποίημα : “όταν” σημαίνει “αν”, και η φράση αποτελεί στην πραγματικότητα μια χυδαία απειλή : “δεν ξεφασκιώνεστε αν δεν εμβολιαστείτε όλοι”. Ευτυχώς κάποιοι έχουν καταλάβει ότι …και τότε ακόμα …δεν πρόκειται να συμβεί. Και γίνονται διαρκώς περισσότεροι.
Τι εννοεί όμως η επιστήμων – επιτομή του γκροτέσκου με το “ακόμα και οι εμβολιασμένοι πρέπει να φοράνε μάσκα, γιατί δεν ξέρουμε ποιος είναι δίπλα μας;”
Είναι ο εμβολιασμένος αυτός που κινδυνεύει; τότε γιατί έκανε κατ’ αρχήν το εμβόλιο; πόσο πιο γελοίο μπορεί να γίνει ένα άτομο, με τον πήχη γελοιότητας στα ύψη της Παγώνη;
Κινδυνεύει ο ανεμβολίαστος; άρα ο εμβολιασμένος μεταδίδει; τότε προς τι το …προνόμιο απαλλαγής από το τεστ, όταν μάλιστα μπορεί να προσβληθεί από / μεταδώσει τη φοβερή “παραλλαγή Δέλτα” σε παιδιά 12-18, “ευάλωτα” σ’ αυτήν, απ’ την οποία δεν είναι σίγουρο ότι προστατεύεται ούτε ο ίδιος;
* Ένας Θεός ξέρει το αληθινό ποσοστό, το σίγουρο είναι ότι για ένα διάστημα κανάλια & sites εμφάνιζαν μια δυο περιπτώσεις ισχυρών παρενεργειών / θανάτων ημερησίως. Το κουκούλωμα της περίπτωσης Λαζόπολου δίνει μια εικόνα της από δω και πέρα πρακτικής τους.
Μπάη δε ουέη, πόσοι έχουν δει το παρακάτω βίντεο; εμένα μου είχε διαφύγει… Ο ορισμός του συγκλονιστικού είναι αυτός, κατά την άποψή μου :
6Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.