ΤΟ ΜΑΚΙΑΒΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΑΝ

Στο πλαίσιο της ενημέρωσης από τους “ειδικούς” για τις περί τον κορωνοϊό εξελίξεις, δεν μπορεί κανείς παρά να θυμηθεί το απαύγασμα σοφίας του “κορυφαίου” Paulo Coelho :
“Όταν θέλεις κάτι, όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να το αποκτήσεις”.
Εξ αυτού και μόνο γίνεται φανερό εδώ ότι οι φαρμακευτικές …θέλουν πολύ
να πουλήσουν, όσο το δυνατόν περισσότερα εμβόλια. Αλλιώς δεν εξηγείται η εκπληκτική συνωμοσία του σύμπαντος για την ευδοκίμηση του project. Να και το τελευταίο κεφάλαιο αυτής της ιστορίας: η βρετανική μετάλλαξη, “διαδιδόμενη ταχύτατα” και στη χώρα μας, αποτελεί την αιτία της σφοδρότητας του τρίτου κύματος. Περί αυτού βέβαια και της σφοδρότητάς του γινόταν λόγος ήδη προ εμφανίσεως των μεταλλάξεων στην επικαιρότητα. Το μόνο που διαφαινόταν τότε στον ορίζοντα ήταν η έναρξη διάθεσης των εμβολίων στην αγορά, …την ίδια ακριβώς στιγμή που ανεμένετο το κύμα να ξεσπάσει.
Να όμως που …ελήφθη φροντίδα για το “κάτι τις παραπάνω”, με τη μορφή των μεταλλάξεων. Με τέτοια μάλιστα σημασία στη λεπτομέρεια που μόνο ένα συνωμοτικό σύμπαν θα μπορούσε να την δώσει: πρέπει όλοι εμείς, πέρα απ’ το φόβο, να νιώθουμε και
ευγνωμοσύνη για την καλπάζουσα βρετανική μετάλλαξη. Είναι εξ αιτίας της που η …νοτιοαφρικανική μετάλλαξη είναι εξαιρετικά περιoρισμένη. Και ευτυχώς δηλαδή γιατί, η τελευταία, σε αντίθεση με την βρετανική, δεν αντιμετωπίζεται καλά από τα εμβόλια.
Μιλάμε για Μακιαβελικό Σύμπαν, στην υπηρεσία των
Big Pharma.

5
(Visited 213 times, 1 visits today)

Discover more from OANNES

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

10 Comments

  1. stcigar March 15, 2021 at 6:47 pm

    Το πιο περίεργο είναι ότι στην πραγματικότητα, είτε λόγω των μέτρων είτε για οποιονδήποτε άλλο λόγο, η εκστρατεία κατά του “κορωνοϊού” είχε απόλυτη επιτυχία: για πρώτη φορά στα παγκόσμια ιατρικά χρονικά κανένας δεν αρρώστησε φέτος από γρίπη.

    Reply
    1. Oannes March 15, 2021 at 7:13 pm

      Ναι κατά σύμπτωση το ίδιο έβλεπα πριν από λίγο κι εγώ. “Ούτε ένα κρούσμα γρίπης” από δω, “εξαιρετικά χαμηλά τα ποσσοστά της γρίπης για την εποχή” από κει κοκ.
      Αλλά μήπως το ίδιο δεν συμβαίνει και με τον καρκίνο και με όλες τις αρρώστιες; και τι θράσος κι αυτή η οικογένεια του Μουσαφίρη να βγει και να αμφισβητήσει τους ειδικούς. Ότι και καλά πέθανε από καρκίνο ο άνθρωπος και όχι από κορωνοϊό…

      Reply
  2. stcigar March 15, 2021 at 7:47 pm

    Βασικά έτσι και μείνεις λίγο καιρό στο νοσοκομείο για οποιονδήποτε λόγο, στο τέλος θα κολλήσεις εκ των πραγμάτων κορωνοϊό, αφού τα έχουν τιγκάρει με όποιον άσχετο φορέα έχει την ατυχία να πέσει στα χέρια τους – πόσο μάλλον στην εντατική που είναι κλειστό κύκλωμα και άμα κολλήσει ένας κόλλησαν όλοι, ενώ τα βαριά συμπτώματα της πραγματικής τους αρρώστιας, συμπεριλαμβανομένου και πιθανού θανάτου, θεωρούνται de iure συνέπειες του εξαποδώ. Με τη γρίπη πάντως δεν συμβαίνει ακριβώς το ίδιο, αφού μπορούμε να διαπιστώσουμε διά γυμνού οφθαλμού ότι φέτος πραγματικά δεν αρρώστησε κανένας, χωρίς να στηριζόμαστε στα κατασκευασμένα στοιχεία των “ειδικών”. Αν αυτό συνέβη λόγω των προστατευτικών μέτρων, τίθεται τότε το ερώτημα γιατί δεν συνέβη το ίδιο και με τον κορωνοϊό, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους τουλάχιστον, γιατί στην περίπτωση μιας ασθένειας που κανείς δεν έχει δει πραγματικά με τα μάτια του και που μπορεί να έχει τα συμπτώματα οποιασδήποτε άλλης ασθένειας, το μόνο που έχουμε απέναντί μας είναι ..λεγόμενα.

    Reply
    1. Oannes March 15, 2021 at 9:19 pm

      [Ούτε λίγο ούτε πολύ την τελευταία ώρα “εξηγούσα” την Ωδή “Εις Πάργαν” σε νεαρό συγγενικό μου πρόσωπο – μιλάμε για υπερσουρεαλιστική επειρία μετάβασης στο Σύμπαν του Κάλβου από το δικό μας παρα-σύμπαν].
      Αν είμαστε βέβαιοι ότι δεν αρρώστησε όντως κανείς από γρίπη, αυτό είναι η μεγαλύτερη επιβεβαίωση του ότι ο κορωνοϊός είναι μούφα all over…

      Reply
  3. stcigar March 15, 2021 at 8:28 pm

    Γενικά η κατάσταση θυμίζει πολύ το πέρασμα στο Μεσαίωνα, όπου ένα μικρό αρχικά ιερατείο υπέταξε ολοκληρωτικά τον αρχαίο κόσμο κραδαίνοντας την απειλή μιας τιμωρίας και την ελπίδα μιας σωτηρίας που κανείς δεν μπορούσε να δει με τα μάτια του και προτείνοντας παράλληλα θεραπείες που ήταν ανθρωπίνως αδύνατο να εφαρμοστούν, για ηθικές ασθένειες που στην πραγματικότητα ήταν απομεινάρια υγείας..

    Reply
    1. Oannes March 15, 2021 at 9:19 pm

      Αυτή είναι μια “μαθηματικά” ακριβής παρομοίωση!

      Reply
  4. stcigar March 15, 2021 at 9:44 pm

    Mufa it is all right. Ένα επίσης ενδιαφέρον ερώτημα είναι τι απέγινε ο κορωνοϊός στην Κίνα. Χωρίς να ξεγράφω τους πιθανούς φυλετικούς παράγοντες – αφού και οι λοιποί κιτρινιάρηδες καλά τα πηγαίνουν στο ζήτημα – κλίνω περισσότερο προς την άποψη ότι τον “εξαφάνισε” τελικά το κομμουνιστικό καθεστώς, αφού πρώτα έκανε τη δουλειά του και με το παραπάνω. Ενας ασυμπτωματικός ουσιαστικά ιός, η παρουσία του οποίου εξαρτάται από αφερέγγυα τεστ, στατιστικές αλά καρτ, βλαμμένους γιατρούς και πουλημένους δημοσιογράφους, μπορεί ανά πάσα στιγμή να εξαφανιστεί έτσι ακριβώς όπως εμφανίστηκε, με την προϋπόθεση φυσικά ότι το πολιτικό καθεστώς ελέγχει τα εμπλεκόμενα συμφέροντα και δεν ελέγχεται από αυτά.
    Η αίσθηση που περιγράφεις εντωμεταξύ με αφορμή τον Κάλβο με βασανίζει κι εμένα έντονα τελευταία. Από τη μια δηλαδή αισθάνομαι συνεχώς την ανάγκη να εξαφανιστώ στον οριστικά χαμένο και ξένο πλέον για μας πολιτισμό του παρελθόντος, από την άλλη όμως πάλι δυσκολεύομαι να γυρίσω την πλάτη σε κάτι που παρά το φαινομενικό του παραλογισμό αποτελεί αναμφισβήτητα ιστορικό σημείο καμπής – προς τα που ακριβώς δεν ξέρω ακόμα..

    Reply
    1. Oannes March 15, 2021 at 10:48 pm

      Φοβάμαι ότι είναι αδύνατο να γυρίσει κάποιος την πλάτη του στην εποχή. Κάθε μορφής δραστηριότητα είναι υπενθυμιστική της “διασύνδεσης” με το όλον, συνήθως μάλιστα την προϋποθέτει ως εκ των ων ουκ άνευ… Ακόμα και αν καταφέρουμε να εκπληρώσουμε το όνειρο για μια ζωή στην εξοχή καλλιεργώντας μαρούλια και ντομάτες, πάλι σε απευθείας σύνδεση μ’ αυτή τη βιοχλαπάτσα θα είμαστε και θα μας δηλητηριάζει.
      Η επαφή με τη γη βοηθάει πάντως – οι αναμνήσεις από την δουλειά στα χωράφια, τα καλοκαίρια στο χωριό ως παιδάκι που βοηθούσα τον παπού, είναι από τις πιο ευχάριστες της ζωής μου.

      Reply
  5. stcigar March 16, 2021 at 8:33 am

    https://www.vox.com/science-and-health/22272237/flu-cases-down-historic-what-does-it-mean
    Μη δίνεις σημασία στις εξηγήσεις, οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν καν τους λόγους για τον εποχιακό χαρακτήρα της γρίπης, επιμένουν όμως να έχουν άποψη για το πώς αυτή μπορεί να αντιμετωπιστεί. Μπορεί απλώς να πρόκειται για σύμπτωση, μπορεί να έπαιξαν ρόλο οι προφυλάξεις -που αντιθέτως ..αύξησαν τη διάδοση του κορωνοϊού- μπορεί να μην υπάρχει χώρος για δυο επιδημίες ταυτόχρονα, μπορεί να παρεξηγήθηκε η γρίπη από τη δυσανάλογη σημασία που δίνουμε στον ανάξιο συγγενή της, μπορεί οτιδήποτε. Η εξαφάνισή της όμως για φέτος τουλάχιστον είναι πραγματική. Το περίεργο είναι ότι το ίδιο συμβαίνει με όλες τις εκφάνσεις της πολιτικής ορθότητας. Οι αλλοπρόσαλλες κατηγορίες για “βιασμό” εμφανίστηκαν μια περίοδο που οι πραγματικοί βιασμοί έχουν σχεδόν εξαφανιστεί στο δυτικό κόσμο, οι καθημερινές αιτιάσεις για ρατσισμό μια εποχή που ο πραγματικός ρατσισμός αποτελεί ιστορικό αξιοπερίεργο, “ακραία καιρικά φαινόμενα” όταν το κλίμα είναι ηπιότερο από ποτέ, “σεξισμός” τον καιρό της πιο απροκάλυπτης μητριαρχίας κοκ.

    Reply
    1. Oannes March 16, 2021 at 9:39 am

      Είναι γεγονός ότι η ιστορία απαιτεί μεθοδική προσέγγιση, απ’ την οποία [προσέγγιση] η ίδια ακριβώς [η ιστορία] με τον τρόπο που εκτυλίσσεται αποτρέπει. Το σίγουρο είναι ότι όλα τα παραπάνω αποτελούν εκδηλώσεις του ιδίου φαινομένου ως “αφηγήματα” πηγάζοντα από τους ίδιους κύκλους. Ως προς τον ρατσισμό, τα δικαιώματα κλπ., αυτό που παίζεται είναι σαφές: υιοθετούμε τη ρητορική του πάλαι ποτέ αδικημένου όντας [εμείς σήμερα] σε θέση ισχύος, αντλώντας επιπλέον δύναμη από τη θυματοποίηση, και “ακυρώνοντας” ένα …βαρυφορτωμένο με χαρακτηρισμούς αντίπαλο. Ετοιμάζω ένα κείμενο για τα Grammy και το γελοίο θόρυβο που σηκώθηκε για την “ελλιπή γυναικεία επροσώπηση” σ’ αυτά, τη στιγμή που είναι φανερό ότι στις κύριες κατηγορίες οι γυναίκες [αν μπορεί να ονομάσει έτσι κανείς άτομα όπως η Τέηλορ Σουίφτ κι η Μπιγιονσέ] δεσπόζουν. Τα καλλιτεχνικά, έστω και ως παρωδία, εξακολουθούν να είναι αιχμή του δόρατος των εξελίξεων…

      Reply

Leave a Reply