[Από Πρώτο Θέμα] Λίγες ώρες πριν την προγραμματισμένη απολογία του 37χρονου ιερέα ο οποίος κατηγορείται για τον βιασμό της ανήλικης ο συνήγορος του παραιτήθηκε από το ρόλο του υπερασπιστή του ΚΟΑ με γραπτή ανακοίνωση του εξηγεί τους λόγους που οδηγήθηκε στην απόφαση αυτή.
Σε ανακοίνωσή του ο Ανδρέας Θεοδωρόπουλος αναφέρει:
«Ώς ποινικολόγος επί σειρά ετών και ιδίως δικηγόρος παρ΄ Αρείω Πάγω, πολλών ποινικών υποθέσεων, έχοντας υπόψιν μου τις νέες σοβαρές καταγγελίες και τα νεότερα σοβαρά στοιχεία που προέκυψαν από το μεσημέρι της 24ης Ιανουαρίου για την υπόθεση του εντολέως μου Ιερέα που κατηγορείται για βιασμό (άρθρο 336 Π.Κ ) , γενετήσιες πράξεις με ανήλικο 14- 15 κατ΄εξακολούθηση, κατάχρηση ανηλίκου συμπληρώνοντας τα 14-15 έτη κατ ΄εξακολούθηση και πορνογραφία ανηλίκων ( προμήθεια , κατοχή υλικού παιδικής πορνογραφίας).
Επειδή τα ως νέα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας στις 24-01-2022 έρχονται σε αντίθεση με τα πιστεύω μου, τα χρηστά ήθη και την υπερασπιστική μου νομική κατεύθυνση δηλώνω ευθαρσώς πως παραιτούμαι από την υπόθεση και αρνούμαι την εντολή που έλαβα από τον ίδιο τον κατηγορούμενο στις 21-01-2022, τονίζοντας την αλήθεια που με διέπει ως συνήγορος καθώς είχα την διαβεβαίωση από τον ίδιο τον Ιερέα πως δεν υφίσταται καμία ερωτική συνεύρεση με την ανήλικη 14 χρονη , αποκρύφτηκαν στοιχεία σε εμένα τον συνήγορό του, από τον κατηγορούμενο και τους οικείους του και προ εκπλήξεως μου δημοσιοποιήθηκαν νέες καταγγελίες εναντίον του . Το γεγονός αυτό με οδήγησε στο σημείο να παραιτηθώ από πληρεξούσιος δικηγόρος του.
Ένας Θεός ξέρει τι έχει συμβεί εδώ πέρα.
Υποτίθεται ότι εμφανίσθηκε μαρτυρία και άλλης γυναίκας περί περιέργων ερωτήσεων που της έκανε ο ιερέας, πάντα υπό την αιγίδα του “Οίκου του Θεού”.
Μπορεί όντως να προέκυψαν πράγματα που ο δικηγόρος είδε και έφριξε *
Μπορεί απλώς να προέκυψε το φάσμα της δολοφονίας χαρακτήρα /επαγγελματικής καταστροφής του.
Αν πρόκειται για το δεύτερο, πρόκειται για πειστικότερο επιχείρημα από οποιοδήποτε στοιχείο. Και δεν θα είναι ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος που “πείσθηκε” έτσι.
Κρατάω τη μανία απ΄ την οποία είχε κυριευθεί ο κύριος Παπαδάκης, προαναγγέλοντας προσφυγή στο Δικηγορικό Σύλλογο. Περί του τρόπου λειτουργίας του Προέδρου του οποίου, ή μάλλον του γραφείου του, έχω ιδίαν γνώσιν.
* …και στο φινάλε, ο τελευταίος που θα υπερασπιστεί την τιμή και την υπόληψη των παπάδων είναι ο υποφαινόμενος [τους αντιπαθώ, ως “επαγγελματική κατηγορία” κατά κανόνα – με τις απαραίτητες δηλ. εξαιρέσεις]
Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Το timing της παραίτησης δεν αφήνει κατά τη γνώμη μου αμφιβολίες ότι ο κύριος ξεπέρασε τα εσκαμμένα. Ούτε όμως κι έχω αμφιβολίες ότι εδώ έχουμε μια όχι ποινικώς κολάσιμη – μέχρι τώρα τουλάχιστον – αλλά πάντως καθαρή περίπτωση του τύπου “σκύψε βλογημέμη”. Παρεμπιπτόντως η μάνα μου σταμάτησε διά παντός την εξομολόγηση όταν ο παπούλης του μοναστηριού που επισκέφτηκε προ δεκαετιών την ανέκρινε κανονικά για στάσεις κλπ συντηρητική γυναίκα που είναι. Ο λόγος εξάλλου που ποτέ δεν πήγαινα στην εκκλησιαστική κατασκήνωση με τους φίλους μου στο γυμνάσιο ήταν ότι έπρεπε να εξομολογηθώ υποχρεωτικά με βασική και κατά κανόνα μοναδική ερώτηση αν κάνω κακές πράξεις με το χέρι..
Αντιπαθώ αρκετά τους παπάδες. Με εξαιρέσεις βέβαια, όπως εκείνος του χωριού της μάνας μου.
Ο Χριστόδουλος μου ήταν συμπαθής, κυρίως την περίοδο πριν γίνει αρχιεπίσκοπος οπότε και είχα εντοπίσει την παρουσία του. Μετά “κάπως” έγινε κι αυτός με τα “σας πάω” και τις λοιπές μαλακίες.
Δεν αποκλείω πάντως να τον έφαγαν, γιατί ήταν σωστός σε διάφορα ζητήματα. Και, πάντως, αν ζούσε τώρα, θα αντιμετώπιζε αλλιώς αυτούς τους γκάνγκστερ.
Δεν θα ξεχάσω τη σκηνή που έζησα παιδάκι στο χωριό ένα καλοκαίρι. Περπατώντας σε ένα μονοπάτι ακούω φωνές από ενα χωράφι εκεί κοντά. Ήταν κάποιος που έβριζε, προφανώς το ζώο του, με ακατονόμαστες εκφράσεις, απ’ τις οποίες το “γαμώ το Χριστό σου” και το “γαμώ την Παναγία σου” ήταν οι ελαφρότερες. Θέλω να πω, κι εγώ έβριζα πολύ από σπόρος, αλλά είχα ψιλοσοκαριστεί απ’ τη σφοδρότητα του συγκεκριμένου κύματος. Σε μια στροφή, αποκτώ οπιτκή επαφή με το άτομο : μπροστά μου, βρίζοντας και χτυπώντας ανελέητα το καημένο το γαίδουράκι, ήταν ο παπάς του διπλανού χωριού.
Κι εγώ πιστεύω τον έφαγαν το Χριστόδουλο, ενώ υποψίες υπάρχουν και για τον Κονδύλη. Ακόμα πιο περίεργος μου φαίνεται όσο περνάει ο καιρός ο θάνατος του Τράγκα. Γιατί απόλα τα σελέμπριτι ο κορωνοϊός διάλεξε ειδικά το συγκεκριμένο για να ξεκάνει? Μήπως κάπου είχε ο ιός a little help from his friends?
Το σίγουρο είναι ότι, ακόμα κι αν δεν έγινε στις συγκεκριμένες περιπτώσεις, κάλλιστα θα μπορούσε να είχε γίνει. Και οι προθέσεις υπάρχουν, και το “moral background”, και οι τεχνικές δυνατότητες.
Ως προς Χριστόδουλο και Τράγκα ειδικά θα ψιλοστοιχημάτιζα.