Το logo αποτελείται από μια ριγωτή κορδέλα και τον αριθμό “1”. Τα δυο μαζί συνθέτουν, αορίστως πως, τον αριθμό “21”. Η ριγωτή κορδέλα μπορεί να θυμίζει περισσότερο, ακριβώς, μια …κορδέλα, θα πρέπει όμως ένεκα του κυματισμού της να θεωρήσουμε ότι επέχει θέση “ελληνικής σημαίας”. Απ’ την οποία, καλλιτεχνική αδεία υποθέτει ο καλόπιστος, έχει αφαιρεθεί ο σταυρός.
Η κορδέλα έρχεται να διαπεράσει τον αριθμό “1” και, βγαίνοντας από την άλλη πλευρά, μετατρέπεται σε ένα είδος …usb, ίνα όπως συμβολίσει τον πολυπόθητο εκσυγχρονισμό, εμφορούμενο απ’ την αγάπη για την πατρίδα, η οποία εξασφαλίζει στη σημαία – κορδέλα την πρώτη θέση…
Το πράγμα βεβαίως λειτουργεί αμφίδρομα. Γιατί, μια εναλλακτική ερμηνεία θα μπορούσε να είναι ότι το concept δίνει προτεραιότητα στον ίδιο τον εκσυγχρονισμό, το usb or something, που …καρφωμένο[ς] στο νούμερο 1, δίνει απ’ την άλλη πλευρά την αναπεπταμένη, δίχως σταυρό σημαία – κορδέλα που κυματίζει…
Σε οποιαδήποτε περίπτωση, πατριωτικό συναίσθημα και αγώνας για ψηφιακό εκσυγχρονισμό είναι αλληλένδετα.
Το τραγουδάκι του ad, τραγουδισμένο από κλώνους της κυρίας Αγγελοπούλου, θα μπορούσε να είναι: “εικοσιένα, νούμερο ένα”.
Το σίγουρο είναι ότι: το τελευταίο που ενδιαφέρει κάποιους στην επιτροπή για τον εορτασμό είναι οι αναφορές στην ίδια την Επανάσταση και τα διδάγματά της: το σλόγκαν δεν αφορά κάποια απόδοση τιμών, δεν αφορά το ίδιο το ’21, αλλά το …”τι κάνουμε σήμερα”.
Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.