Οι αντιδράσεις για το logo στα μέσα “κοινωνικής” δικτύωσης είναι έντονες, άσχετα από το πόσο θα προβληθούν στην τηλεόραση… Η καριέρα του logo θα προδιαγραφόταν συντομότατη, αν αυτός ο λαός δεν είχε δείξει προσαρμοστικότητα πέραν του αναμενομένου, εκπλήσσοντας κι εκείνους που σταθερά την δοκιμάζουν [αυτός άλλωστε είναι ο λόγος που δεν παύουν να αποθρασύνονται…]
Η στειρότητα της έμπνευσης και το ανέμπνευστο της εκτέλεσης, η απουσία σχέσης του logo με τα τεκταινόμενα στην ψυχή του “μέσου Έλληνα”, δεν είναι άσχετα με τη μεθοδική υποβάθμιση των ίδιων των …τεκταινομένων, μέσα από μια ενημέρωση που θα μπορούσε να ονομαστεί “ενημέρωση τσέπης”. Απλούστατα: οι “τεχνικοί της εξουσίας”, με σύστημα και μέθοδο αφαιρούν τα πάντα, πέρα απ’ το ένστικτο επιβίωσης = η μέριμνα για το δούναι και λαβείν του πολίτη-εργαζόμενου-καταναλωτή-φορολογούμενου. Κι όταν κανείς στερείται όσα έδιναν νόημα στη ζωή του, όταν τα πάντα αντικαθίστανται από σκορ, ρεκόρ και οικονομικούς δείκτες, όταν η λέξη “ευρώ” είναι αυτή που ακούγεται συχνότερα στα μέσα δήθεν ενημέρωσης, τότε το ίδιο το ένστικτο επιβίωσης σιγά-σιγά θα ατονήσει.
Η “λύση” άλλωστε σ’ αυτό είναι έτοιμη και δρομολογημένη. Είναι οι ορδές των “προσφύγων” από ανύπαρκτους πολέμους και οσονούπω των …”κλιματικών προσφύγων” εκ μιας κλιματικής αλλαγής που προπαγανδίζεται στεντόρεια, χωρίς ποτέ να ακούγεται ο [υπαρκτότατος] επιστημονικός αντίλογος.
Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.