Τοποθετημένο σε πλαίσιο Eurovision το κόλπο της M. Satti ξεχώριζε από “μουσική” άποψη. Όπως, ακόμα περισσότερο, το της Ιρλανδίας και εκείνο του Βελγίου, το οποίο αποκλείσθηκε για “πολιτικούς” λόγους. Το μόνο που προκύπτει φυσικά απ’ αυτά είναι, τι εστί Eurovision : (και) για φέτος, νότες below zero, κάποιες non binary (μη-) οντότητες, δυο-τρεις εκπρόσωποι της “Σκοτεινής Πλευράς” και …business as usual : γκέι & γυναίκες που τραγουδάνε με τα μπούτια τους – κόντρα στα στερεότυπα.
Μια παρατήρηση για κάτι που ελπίζω να έγινε αντιληπτό από το team της MS. Το τραγούδι είναι κακοηχογραφημένο – η ηχητική του παρουσία ισοδυναμεί με αυτογκόλ απ’ τα αποδυτήρια. Να φταίει η διοργάνωση αποκλείεται, εκτός κι αν πρόκειται για σαμποτάζ του τραγουδιού, που επίσης αποκλείεται (το μήνυμα που στέλνει μέσω αυτού η “Ελλάδα” είναι σαφές : είμαστε αυτό που μας θέλετε, και μας αρέσει κιόλας : χώρα – reception, αποθήκη ψυχών της Ευρώπης).
Εν πάση περιπτώσει, ας κάνουν ό,τι μπορούν με κάποιο equaliser, ή ας ανεβάσουνε την ένταση του playback.
Κατά την ταπεινή μου άποψη, η λιγότερο αποτυχημένη απομίμηση ποπ ήταν εκείνη του Βελγίου – παρά τα εισαγωγικά φάλτσα του καημένου του …Mustii που ατύχησε. Το τραγουδάκι είχε, πώς να το κάνουμε, μια δραματικότητα.
Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Το άσχετο εντωμεταξύ αλλά σε περίπτωση που χωράει στο πρόγραμμά σου βάλε κάποια στιγμή από μένα τη συγκεκριμένη διασκευή (που μου αρέσει περισσότερο από το πρωτότυπο): https://www.youtube.com/watch?v=_WfZEW4qhjc
With pleasure!
Συγνωμη , το Βελγιο γιατι αποκλειστηκε για ‘πολιτικους’ λογους ? Δεν ειδα κατι υπερβολικο στο βιντεο ..
Δεν ετυχε να δω τους ημιτελικους φετος , κατι που συνηθως κανω μηπως ακουσω και κανενα τραγουδι που μ αρεσει και συμβαινει συχνα να μ αρεσουν καποια που δεν περνανε τελικο .. Ενας γνωστος μου ομως μου ειπε με αφορμη την συμμετοχη της Ισπανιας (μια χαρα old school ποπ απ’ τα 80s ) και το καραgay ”μπαλετο’ που συνοδευε την κατα τα αλλα μαλλον συντηρητικη παρουσια της συμπαθεστατης μεγαλοκυριας που ερμηνευε οτι “ειχα ρε γαμωτο και τα παιδακια μου και βλεπανε ..” Ενω βγαιναν λοιπον αι χορευται με νορμαλ κλασσικη αρσενικη ενδυμασια (σακκακι- παντελονι-πουκαμισο) πλην κουνουμενοι με κραυγαλεα θηλυπρεπεις φιγουρες .στην μεση του τραγουδιου τα πετανε κι απο μεσα φορανε στριγκακι και μποτες στο γονατο or something ..Αναλυση σημειολογιας περιττη ..
Τα παιδακια “εκπαιδευονται” ομως απροσκοπτως ..
Το Βελγιο πως την πατησε τελικα ?
Η Βελγική TV διέκοψε τη μετάδοση της Eurovision για να μεταδόσει μήνυμα κατά του Ισραήλ και υπέρ των Παλαιστινίων. Η πρωτοβουλία λέει ανήκε στο συνδικάτο εργαζομένων στην τηλεόραση.
Κάτι αντίστοιχο στο πιο “χοντρό” με τα (ηλίθια) χασμουρητά της δικής μας την ώρα που η τραγουδίστρια του Ισραήλ μιλούσε με δημοσιογράφο συμπατριώτη της.
…Κατά τ’ άλλα, αυτή είναι διαχρονικά η αποστολή της pop : το πέρασμα στο κοινό των “καταλλήλων μηνυμάτων”. Συχνά αυτό δεν γίνεται αντιληπτό ένεκα δήθεν ανατρεπτικότητάς τους, όμως είναι η ίδια ελίτ κάθε φορά (ή έστω, τμήμα αυτής) που έχει συμφέρον απ’ την ανατροπή / αλλαγή παραδείγματος. Κλασικό δείγμα τα πουστριλίκια, οι δυσφορίες φύλου κτλ. που εμφανίζονται σαν επαναστατικές τάσεις, ενώ η υπόθεση έχει από πίσω όλα τα δις της BlackRock και του Σόρος.