“Είμαι πεπεισμένος ότι το μέλλον της μουσικής αυτής της χώρας ανήκει στις λεγόμενες μελωδίες των Νέγρων. Μπορούν να αποτελέσουν τα θεμέλια μιας σοβαρής και πρωτότυπης σχολής σύνθεσης, που θα αναπτυχθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αυτά τα όμορφα και ποικίλα θέματα είναι το προϊόν του εδάφους. Είναι τα λαϊκά τραγούδια της Αμερικής και οι συνθέτες σας θα πρέπει να στραφούν σε αυτά” – Antonin Dvořák, 1894
Ο επιφανής Τσέχος συνθέτης έκανε πρώτος πράξη αυτά τα λόγια, ενσωματώνοντας κάποια από αυτά τα θέματα στο υλικό της 9ης Συμφωνίας του. Ήταν ένα από τα έργα που έγραψε ενώ εργαζόταν ως διευθυντής του National Conservatory Of Music of America στη Νέα Υόρκη, προσκεκλημένος της κυβέρνησης [1892-1895].
Ακούμε το τρίτο μέρος, Scherzo-Molto Vivace. Ο Charles Mackerras διευθύνει την London Philharmonic.
“I am convinced that the future music of this country must be founded on what are called Negro melodies. These can be the foundation of a serious and original school of composition, to be developed in the United States. These beautiful and varied themes are the product of the soil. They are the folk songs of America and your composers must turn to them” – Antonin Dvořák, 1894
The eminent Czech composer first practiced these words, incorporating such themes into the material of his 9th Symphony.
It was one of the works he wrote while working [1892-1895] as director of the National Conservatory of Music of America in New York, invited by the government.
We hear the third part of the Symphony, Scherzo-Molto Vivace. Charles Mackerras conducts the London Philharmonic.
Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Wonderful. Thank you!