Ο Βραζιλιάνος μάγος των samples [το πλήρες όνομα αυτού : Amon Adonai Santos de Araújo Tobin] σε ένα κομμάτι από το άλμπουμ του Permutation, κυκλοφορία των late ’90s.
The Brazilian wizard of samples [full name : Amon Adonai Santos de Araújo Tobin], here on a track from his late ’90s album, Permutation.
(Visited 196 times, 1 visits today)
Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
I like this very much!
Το rhythm section του (εκπληκτικού) κομματιού για κάποιο λόγο μου θύμισε το 24 Track Loop των This Heat:
https://www.youtube.com/watch?v=er52LDCESK8
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πώς είναι δυνατό να συνέλαβαν κάτι τέτοιο το 1979.
Είναι εντυπωσιακό, όντως [κάτι είχα γράψει για τους TH στον Ήχο στα ’90s αλλά άντε να το βρω τώρα].
Υπάρχουν πάντως, πράματα και θάματα που πολλοί και διάφοροι μουσικοί κάνουν “κατ’ ιδίαν” πολύ πριν αυτά αποτελέσουν “τάσεις”. Το πάπλωμα είναι τελικά τί από όσα κάνεις αποφασίζεις να δημοσιοποιήσεις και γιατί [μακρινή αντιστοιχία με το αν και πότε τα μίντια θα αποφασίσουν να κάνουν “trend” το τάδε ή το δείνα ζήτημα].
Ο Ζαν Φιλίπ Ραμώ, μεγάλος [συνθέτης και] θεωρητικός του 18ου αι. διασκέδαζε παίζοντας ερεβώδεις, …καλοεπιλεγμένες κακοφωνίες στο όργανο, με τις οποίες έδιωχνε από την εκκλησία τους ανεπιθύμητους επισκέπτες [δεν χρειάζεται να πω τι θα έδινα για να ήμουν ένας από αυτούς]. Πιο κοντά σε μας, στο Big Fun του Miles Davis [1974] υπάρχει ήδη σχηματισμένο το drum’n’bass beat.
Πολλά και διάφορα προκύπτουν σε ανύποπτο χρόνο και μπορεί να περιμένουν δεκαετίες για να αποτελέσουν “πάγια πρακτική”.
Οι ρίζες του συγκεκριμένου rhythm pattern πάντως βρίσκονται σ’ αυτά που παίζει ο …Ringo στο Tomorrow Never Knows.
Sounded like nightlife to me…… dark and sweet.
It sure does!