ΓΙΑ ΤΗ …”ΜΟΥΣΙΚΗ” ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ…

Αντιγράφω επιλεκτικά από τη δαιδαλώδη μπροσούρα της διοργάνωσης:

To Athens Music Week ή Διεθνής Συνάντηση για τη Μουσική Βιομηχανία στην Αθήνα (17 – 23 Ιουνίου 2019) είναι μια πρωτότυπη πρωτοβουλία για την ανάδειξη νέων ταλέντων και ιδεών, μια μεγάλη γιορτή πολιτιστικής και δημιουργικής πολυμορφίας και αφορμή για διασυνδέσεις, νέες φιλίες και απρόσμενες ανακαλύψεις.


Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων περιλαμβάνει 121 διαφορετικές εκδηλώσεις, στις οποίες συμμετέχουν:
• 110 ομιλητές (εκ των οποίων πολύ αναγνωρίσιμοι Έλληνες δημοσιογράφοι, παραγωγοί & καλλιτέχνες, και 28 προσωπικότητες από το εξωτερικό),
◦ 21 πάνελ,
◦ 21 εργαστήρια,
◦ 16 παρουσιάσεις,
• 80+ μουσικά σχήματα, Djs και ορχήστρες
• 63 διαφορετικές μουσικές εκδηλώσεις
• 34 διαφορετικοί χώροι (από αρχαιολογικούς χώρους, μουσεία, πλατείες, κήπους και στοές της Αθήνας έως και τις φυλακές του Σωκράτη!)

Στο Athens Music Week είστε όλοι προσκεκλημένοι για να ενημερωθείτε και να εξερευνήσετε τις πτυχές της μουσικής δημιουργίας αλλά και για να διασκεδάσετε και να ανακαλύψετε τους κρυμμένους μουσικούς θησαυρούς της Αθήνας!

Γιατί η μουσική είναι πάνω από όλα μια μεγάλη γιορτή!

Ακολουθεί ο καθιερωμένος συρφετός ακρωνυμίων: …ΑΜΚΕ ΜΕΣΟ, τουτέστιν: Εθνικός Συντονιστής του Ελληνικού Δικτύου της Ευρωπαϊκής Γιορτής της Μουσικής [άκου να δεις φίλε μου…], JUMP, ή αλλιώς: The European Music Market Accelerator [ανατριχιάστε ελεύθερα], το πρόγραμμα …Δημιουργική Ευρώπη, και βέβαια οι πανταχού παρούσες, Τεχνοπόλεις, Δήμοι, Υπουργεία, Οργανισμοί Πολιτισμού, Αθλητισμού, Νεολαίας κοκ.
Θα μπορούσα να σνεχίσω την παρουσίαση, με τις …τέσσερεις αλληλένδετες ενότητες του event, τις “δράσεις” που θα απλωθούν σε περισσότερα από σαράντα σημεία της Αθήνας, τα διεθνή συνέδρια και τις συναντήσεις όπου θα συμμετάσχουν “πολλοί γνωστοί Έλληνες δημιουργοί, εκδότες, μουσικοί παραγωγοί, DJs, ραδιοφωνικοί παραγωγοί, οργανωτές εκδηλώσεων, δημοσιογράφοι και εκπρόσωποι από πολλούς φορείς που δραστηριοποιούνται στο χώρο της μουσικής βιομηχανίας”. Δεν θα έπρεπε να παραλείψω άλλωστε μια σειρά διακηρυγμένων στόχων όπως: σύμπραξη της δημιουργικότητας με την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, ενίσχυση της εξωστρέφειας, η ανταλλαγή γνώσεων, η εκπαιδευτική κατάρτιση και η δικτύωση καλλιτεχνών και επαγγελματιών της μουσικής βιομηχανίας με την εγχώρια και τη διεθνή αγορά.
Aλλά… η θερμοκρασία ανεβαίνει, και έχω σοβαρότερα πράγματα να κάνω.
Απλώς, διαβάζοντας κανείς τα ανωτέρω, και έχοντας κάποια σχέση με το χώρο [τυχαίνει να έχω μια τέτοια, κάποιων δεκαετιών και υπό ποικίλες ιδιότητες…] ίσως και να απορήσει. Και να αναρωτηθεί: “εκπρόσωποι απο φορείς που δραστηριοποιούνται στο χώρο της μουσικής βιομηχανίας; ΠΟΙΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ;”
Γιατί εδώ βρισκόμαστε ενώπιον ενός φαινομένου ακραίας, παρανοϊκά βερμπαλιστικής μπουρδολογίας, που συγκαλύπτει [;] μια απλή αλήθεια: η μουσική βιομηχανία είναι προ πολλού νεκρή, η δημιουργική δραστηριότητα εκφράζεται με …σκόρπια τραγούδια στο διαδίκτυο [ας αναλογιστούμε πόσο καιρό έχουν να κυκλοφορήσουν δίσκο, “μεγαθήρια” του τύπου Ρουβάς, Ρέμος]. Η ίδια η έννοια της δημιουργίας βαδίζει προς ένα προαναγγελθέντα θάνατο, καθώς …οι πάντες είναι καλλιτέχνες, και “μουσική” ακούγεται συνέχεια παντού, ως υπόκρουση στα πιο απίθανα εξωκαλλιτεχνικα projects.

0
(Visited 81 times, 1 visits today)

Discover more from OANNES

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Leave a Reply