Ανεξαρτήτως περιεχομένου μιας υπόθεσης, συναισθηματικού της υποβάθρου, “επιπέδου” των πρωταγωνιστών – όπως “προκύπτει” από σπουδές και πόστα – αλλά και των συμπρωταγωνιστών και των κομπάρσων (= του όχλου των social media) η παρουσία της και μόνο στην επικαιρότητα επιβάλλει τη διαχείρισή της με όρους κακούγουστης έως και αποκρουστικής θεατρικής παράστασης.
Υπαγορευόμενης πάντα, μη ξεχνιόμαστε, από τη λογική των αλγορίθμων, του Twitter – X, του FB και των λοιπών competitors.
(Visited 6 times, 6 visits today)
Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.