Επειδή μου διαφεύγει, αν γνωρίζει κανείς παρακαλώ ας με ενημερώσει : η κυρία Θεοδωρίδου, πρόεδρος της επιτροπής εμβολιασμών και τα υπόλοιπα μέλη, έχουν επίσης το ακαταδίωκτο;
4(Visited 142 times, 1 visits today)
Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Οι παιδεραστές τουλάχιστον κάπου ταγαπάνε στην τελική τα παιδάκια. Ετούτοι εδώ οι σκατόψυχοι απλώς τα μισούν τα μισούν τα μισούν!!!!
Μιλάμε ότι έχουν φέρει τον κόσμο σε κωματώδη κατάσταση με σύστημα και μέθοδο, και τώρα πλέον κάνουν περίπατο. Βγαίνει η κάθε κωλοκυράτσα και λέει ότι της κατέβει και δεν κουνιέται φύλλο. Το άλλο ον η Παγώνη, αποφασίζει και διατάσσει ότι “οι μάσκες θα φύγουν 20 Σεπτέμβρη” [καμιά δεκαριά μέρες πριν αρχίσει το …τέταρτο κύμα].
Παιδιά δεν έχουμε [κοινή συναινέσει], αν είχαμε ούτε και ξέρω πώς θα αντιδρούσα με τα διάφορα περί μασκών, self test κλπ.
Άσε που κάτι άρχισαν να ψελλίζουν διάφοροι περί κορωνοϊού που προσβάλλει τους σκύλους. Εκεί να δεις γέλιο που θα πέσει. Θυμάμαι όταν είχα δει τον Pharma-Κούλη να κανακεύει τον σκύλο που υιοθέτησε πρόσφατα, με είχαν ζώσει τα φίδια. Λέω, να δεις που ετοιμάζουν καμιά περίεργη φάση με τους σκύλους και ο σκατάνθρωπος πήρε σκύλο για να δώσει την κατάλληλη στιγμή “με πόνο ψυχής” το καλό παράδειγμα. Ελπίζω να κάνω λάθος γιατί …αυτό είναι κόκκινη γραμμή.
Αυτό που σκεφτόμουν με βάση το περί παιδεραστών σχόλιό σου, ήταν ότι : κάποιος που γουστάρει να πηγαίνει με άνδρες ας πούμε, να ντύνεται γυναίκα, να αλλάζει φύλο κοκ, θεωρείται από τη σημερινή τάξη πραγμάτων “φυσιολογικός”. Κάποιος που γουστάρει ένα κορίτσι 15 χρόνων, είναι …”ανώμαλος”.
Εγώ το θέμα των παιδιών το άφησα στην τύχη, που όπως αποδείχτηκε είχε πολύ συγκεκριμένη άποψη, ενώ η σχέση μου με τα ζώα γενικότερα είναι του τύπου live and let live (εξαιρώ τις κατσαρίδες, αν και στην πραγματικότητα δεν πειράζουν). Οι κορωνοϊοί πάντως είναι από τα πιο διαδεδομένα είδη ακίνδυνων (κατά βάθος ωφέλιμων) ιών και, αν έχει κανείς τη κακή διάθεση, μπορεί να τους εντοπίσει σε νυχτερίδες, πρόβατα, βιζόν, σκύλους, εργαστήρια, whatever. Το πρόβλημα – λέμε τώρα – είναι κατά πόσο ορισμένοι εξ αυτών μεταδίδονται στους ανθρώπους, κάτι που με την ταχύτητα των σχετικών μεταλλάξεων είναι ζήτημα τύχης, χρόνου και ορισμού. Η αλλόκοτη ανάδειξη τώρα ενός generic μικροβίου σε κυρίαρχο first world problem επιτρέπει τη μετατροπή του σε πολιτικό εργαλείο και την επακόλουθη στοχοποίηση “κομμουνιστών”, “συνωμοσιολόγων”, “ακροδεξιών”, “αρνητών” και γιατί όχι και σκύλων. Το τελευταίο δεν είναι καθόλου αστείο, αφού όπως γνωρίζουμε από τον Πλάτωνα και το Σοφοκλή, βασική αρχή του κρατικού ολοκληρωτισμού είναι η κατάλυση των “χοϊκών” δεσμών αγάπης και φιλίας που υποσκάπτουν την πίστη στον ένα και μοναδικό “μεγάλο αδερφό”. Πρώτα λοιπόν ο γείτονας, μετά ο φίλος, μετά ο συγγενής και ύστερα.. we get the idea.
Ισχύει αυτό που λες. Είναι φανερή σε διάφορες “πιλοτικές” περιπτώσεις η τάση απόσπασης των παιδιών από την οικογένεια, η οποία ως θεσμός βρίσκεται η ίδια υπό διωγμό.
Επί του παρόντος πάντως, επειδή βλέπω ότι τα βγάζουν όλα με σύστημα και μέθοδο το ένα κατόπιν του άλλου, φοβάμαι ότι δεν αργεί η στιγμή να δοκιμάσουν κάτι με τους σκύλους. Βέβαια θα ξεσηκωθεί το σύμπαν, και είμαι πιο σίγουρος για τους “ζωόφιλους” απ’ ότι για τους γονείς. Αλλά όση αντίσταση και αν υπάρξει, την επόμενη θα είναι μικρότερη, κοκ. Κάθε φορά οι τύποι θα οργανώνονται καλύτερα και θα …ξαναεπανέρχονται. Time is on their side. Yes it is.
Όσον αφορά τα παιδιά πάντως, ας μην ξεχνάμε ότι στην πλατωνική Πολιτεία το κράτος τα παίρνει από τους γονείς και τα μεγαλώνει με τον τρόπο που κρίνει το ίδιο – χωρίς κανένας να διαμαρτύρεται. Το πρώτο που σκέφτηκα όταν το πρωτοδιάβασα ήταν “κόψε κάτι ρε μεγάλε, αυτά τα πράγματα δε γίνονται”.. Τώρα δεν είμαι και τόσο σίγουρος.
Ως προς περιπτώσεις τύπου Πλάτωνα [ή Μπετόβεν, ας πούμε] καλό είναι κανείς να καταφέρνει δίπλα στο δέος να διατηρεί ακμαία μια “ακομπλεξάριστη” κριτική διάθεση. Διαβάζοντας την Πολιτεία θυμμάμαι να κάνω “πικρόχολες” σκέψεις του τύπου “Μάλιστα. Επίσης, ένα άλλο πράγμα που θα πρέπει να ‘φροντίσουμε’ είναι το να μπορούμε να πετάμε, να είμαστε αθάνατοι, και κατά βούλησιν αόρατοι”.
Ήδη πάντως ισχυρίζονται ότι έχουν εντοπίσει κορωνοϊό που περνάει από σκύλο σε άνθρωπο:
https://theconversation.com/dog-coronavirus-found-in-humans-why-you-shouldnt-worry-161510
Από κει και πέρα είναι στη διακριτική τους ευχέρεια να δώσουν συνέχεια στο “θέμα”..
Σ’ αυτό αναφερόμουν in the first place – σε ότι αφορά τους σκύλους είμαστε alert. Ας κοπιάσουν. Με το υγρόν πυρ θα τους υποδεχτώ.
..αν και για κάποιο λόγο έχω την αίσθηση ότι προς το παρόν τουλάχιστον δεν πρόκειται να το επιχειρήσουν.
Κι εγώ την ίδια αίσθηση έχω, πρέπει να είναι κάτι που έχουν επιστρατεύσει τη συγκεκριμένη περίοδο, ταυτόχρονα με τον ντόρο που γίνεται με τον παιδικό εμβολιασμό [υποθέτω οι “συμπεριφορές” των ζωόφιλων είναι καταχωρημένες στα εγχειρίδιά τους δίπλα σ’ εκείνες των γονέων]
Ούτως ή άλλως μια 15χρονη – και βγάλε – μόνο παιδάκι δεν είναι. Αν η φύση δεν ήθελε την “παιδική” σεξουαλικότητα, δεν θα τα έκανε ικανά για τεκνογονία στα 12, κορίτσια κι αγόρια. Προσωπικά θυμάμαι τον εαυτό μου πλήρως “προσανατολισμένο” σεξουαλικά ήδη από τα νήπια (δεν έχω προγενέστερες αναμνήσεις). Γενικότερα η αντιμετώπιση των παιδιών ως “παιδιών” – ως ηλίθιων δηλαδή – είναι φαινόμενο αποκλειστικά της εποχής μας. Λίγες δεκαετίες παλιότερα τα παιδιά και στα χωράφια δούλευαν (εγώ το έκανα στο χωριό μου από το δημοτικό) και υπεύθυνα θεωρούνταν για τις πράξεις τους και παντρεύονταν με το καλημέρα και όλα. Τα παρανοϊκά και υστερόβουλα μέτρα “προστασίας” των παιδιών αποσκοπούν στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη διατήρησή τους εις το επίπεδο του “ανήλικου” και ως εκ τούτου δεν πρέπει να θεωρείται περίεργο που επεκτάθηκαν τελικά στο σύνολο του πληθυσμού.
Συμφωνώ 650.000%.
Και εγώ δούλευα στα χωράφια του παπού τα καλοκαίρια, με δική μου πρωτοβουλία μάλιστα. Και είναι από τις πιο αγαπημένες αναμνήσεις της παιδικής μου ηλικίας.