Το συγκεκριμένο θέμα δεν είναι τύπου “Κάρολαϊν” ή “γυναίκας με το βιτριόλι”. Ενδιαφέρει, πιστεύω, πραγματικά τους πάντες.
Κανείς δεν χρειάζεται ανθρώπους παραβατικούς εκ πεποιθήσεως [η στατιστική για τους “Ρομά” είναι αμείλικτη] οι οποίοι αλωνίζουν ανεξέλεγκτοι από θέση “δικαιωματιστικής” ισχύος.
Κανείς επίσης δεν χρειάζεται “όργανα της τάξης” να γαζώνουν το αστικό τοπίο κατά το δοκούν και απ’ το απυρόβλητο. Με το παιδάκι στο Μενίδι είχε γίνει σάλος, και σωστά. Εδώ, πόσοι απ’ τους “αυτόπτες μάρτυρες” που επικαλείται ο κύριος Κούγιας θα μπορούσαν να έχουν σκοτωθεί απ’ τις [δεκάδες] εξοστρακισμένες σφαίρες;
Απ’ όσα άκουσα απ’ αυτόν τον τελευταίο, παρεμπιπτόντως, νομίζω ότι …ήγγικεν η ώρα να τον ξανα-αντιπαθήσω.
Γιατί αν εξαιρέσει κανείς το περί αυτοπτών μαρτύρων, τα επιχειρήματα που “σχηματίζει” ευρισκόμενος στο σχεδιασμό της υπερασπιστικής γραμμής του, είναι ελαφρώς περίεργα.
Το βασικότερο, και το περιεργότερο, είναι το περί “επιλογής πλέον των αστυνομικών με αυστηρά κριτήρια, πολύ σκληρής εκπαίδευσης, αλλά και αξιολόγησης από …ψυχολόγους, ώστε να είναι έτοιμοι να αναλάβουν τα δύσκολα καθήκοντά τους”. Όπερ σημαίνει ότι …”δεν επρόκειτο για ανθρώπους απροετοίμαστους για τέτοιες περιπτώσεις. Για να επιλέξουν αυτή την επιλογή [sic], για να αρχίσουν να πυροβολούν δηλ. …όλοι μαζί, πάει να πει ότι κάτι πολύ ακραίο συνέβη”.
Η κίνηση επομένως των αστυνομικών “δικαιώνεται” εκ του ότι, οι συγκεκριμένοι “μορφωμένοι άνθρωποι” …δεν θα μπορούσαν να αντιδράσουν τόσο ακραία αν δεν υπήρχε ακραίος κίνδυνος. Κάπου εδώ η κατάσταση γίνεται παρεμφερής εκείνης των “ειδικών” που αποφασίζουν και διατάσσουν [και …διαλύουν το σύμπαν] με μοναδικό και ατράνταχτο επιχείρημα την ειδικότητά τους.
Το “τεράστιο ενδιαφέρον” του κυρίου Θεοδωρικάκου για την υπόθεση [ο εν λόγω έχει κερδίσει ήδη την καχυποψία και την αντιπάθεια μερίδας του κοινού, στην οποία έχω την τιμή να ανήκω] δείχνει ότι, για πρώτη φορά, υπάρχει “σύγκρουση συμφερόντων” ανάμεσα στον όχλο που θα προσπαθεί να υπαγορεύσει αποφάσεις στη δικαιοσύνη, και στην κυβέρνηση που θα το προσπαθεί από τα παρασκήνια.
Discover more from OANNES
Subscribe to get the latest posts sent to your email.